آغاز طرح «جهاد مغنیه» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3335409
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

آغاز طرح «جهاد مغنیه» در چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی: مدیر سازمان بسیج دانش‌آموزی از آغاز طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری با عنوان طرح «جهاد مغنیه» در شهرکرد خبر داد.

محمدعلی مرادی، مدیر سازمان بسیج دانش آموزی استان درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این طرح با عنوان «جهاد مغنیه» به مدت دو هفته در شهرکرد، مرکز استان اجرا می‌شود و در این دوره یک‌هزار و 200 نفر از دانش‌آموزان بسیجی دختر و پسر سطح متوسطه حضور می‌یابند.

وی تربیت فرماندهان، جانشینان و ارکان واحدهای مقاومت دانش‌آموزی است را از مهم‌ترین اهدف از برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد.

مرادی اظهار کرد: با توجه به اینکه قشر بسیج دانش‌آموزی، بزرگترین قشر بسیج در سطح جامعه است و این افراد آینده‌سازان و مدیران آینده کشور محسوب می‌شوند، لازم است دوره‌های آموزشی به‌گونه‌ای برگزار شود که مدیران در سطح انقلابیون پرورش یافته و تحویل جامعه اسلامی شوند.

مرادی تصریح کرد: این دوره آموزشی در قالب چهارگروه آقایان و بانوان برگزار می‌شود و هر گروه به مدت سه روز در کلاس‌های تخصصی فرهنگی، نیروی انسانی، حکومت دینی، ولایت فقیه، بصیرت‌افزایی و طرح حلقه‌های صالحین شرکت می‌کنند.

به گفته وی، دوره آموزشی یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی تا 15مردادماه در دبیرستان شبانه‌روزی نمونه پژوهش شهرکرد ادامه خواهد داشت.

captcha