حضور مؤسسه ندای ملکوت در دو بخش «نهادها و مؤسسات» و «مکتوب» نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3326621
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

حضور مؤسسه ندای ملکوت در دو بخش «نهادها و مؤسسات» و «مکتوب» نمایشگاه قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه ندای ملکوت تهران با حضور در دو بخش نهادها و مؤسسات و بخش مکتوب به ارائه فعالیت‌ها و عرضه و فروش کتاب‌های این مرکز پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه ندای ملکوت در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در دو بخش نهادها و مؤسسات و نشر مکتوب حضور دارد. این مؤسسه در بخش نهادها و مؤسسات علاوه بر ارائه فعالیت‌هایش، برگزاری آزمون تعیین سطح از مخاطبان علاقه‌مند، ارائه گواهینامه داخلی مؤسسه به پذیرفته‌شدگان در آزمون تعیین سطح با حضور مرضیه خسروی از مربیان برتر قرآن و رضوانی از مربیان مؤسسه، از جمله عملکرد‌های این مرکز طی حضور در این دوره از نمایشگاه قرآن است.

همچنین ثبت‌ نام دوره‌های تربیت مربی قرآن، ارائه فرم‌‌های برنامه‌های کلاس‌های قرآن به بازدیدکنندگان و معرفی نزدیک‌ترین مؤسسه و یا شعبه مؤسسه ندای ملکوت به محل سکونت آنها برای بهره‌مندی از دوره‌ها و قرآن‌آموزی از دیگر برنامه‌های این مؤسسه طی این ایام است که با استقبال بازدیدکنندگان همراه بوده است.

از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه می‌توان به برپایی کارگاه با موضوع مبارزه با خرافه با حضور میثم طاهر‌آبادی، کارشناس مسائل دینی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، مؤسسه ندای ملکوت نیز با حضور در بخش نشر مکتوب این دوره از نمایشگاه قرآن به عرضه و فروش کتاب‌هایی با عناوینی چون بهترین همسر، صمیمت بین همسران، کتاب 10 جلدی سبک زندگی، ما و حسین(ع)، سوگواره‌ها، حیات بالنده در نهج‌البلاغه، حسنات را دریابید، انوار حسینی، علی(ع) محور آفرینش، اعتکاف، عاشورا از دیدگاه شخصیت‌های مهم، قرآن؛ عهدنامه خدا، رویدادهای مهم تاریخ و سرنخ‌های زندگی 1 و 2 با تخفیف‌های نمایشگاهی اقدام کرده است.

یادآور می‌شود، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا 23 تیرماه از ساعت 19 تا 24 در باغ موزه و باغ کتاب پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

captcha