رییس و کارکنان جهاددانشگاهی قم به بیماران نیازمند خون اهدا کردند
کد خبر: 3314437
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷

رییس و کارکنان جهاددانشگاهی قم به بیماران نیازمند خون اهدا کردند

گروه اجتماعی: همزمان با فرارسیدن روز جهانی اهداء خون با شعار «برای نجات جانم از تو سپاسگزارم»، رییس و جمعی از کارکنان جهاد دانشگاهی استان قم به بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، تعدادی از کارکنان جهاد دانشگاهی واحد استان قم سالانه با حضور در پایگاه انتقال خون استان قم در این امر انسان دوستانه مشارکت کرده و با اهدای خون خود به صورت داوطلبانه زمینه بهره مندی نیازمندان را به این ماده حیاتی فراهم می کنند.

در ادامه این امر خداپسندانه و انسان دوستانه محمد ابراهیم فقیه زاده رییس جهاد دانشگاهی استان و محمد جواد سلمی زاده معاون فرهنگی این نهاد با مرتضی نوریان به دیدار و گفتگو پرداختند. رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم با اشاره به ظرفیت های این نهاد در توسعه زیرساخت های پژوهشی و علمی در استان قم اعلام آمادگی جهاد را در ارایه تجربیات و همچنین اجرای طرح های مشترک تحقیقاتی با این اداره کل اعلام کرد.

در ادامه دکتر مرتضی نوریان مدیرکل انتقال خون استان قم نیز با اشاره به ظرفیت های اداره کل انتقال خون وجهاد دانشگاهی بر لزوم زمینه سازی برای فعالیت های مشترک علمی و تحقیقاتی در جهت توسعه علمی استان و همچنین توسعه خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

captcha