عزت ملت ایران مرهون فداکاری شهدا و امام راحل است
کد خبر: 2767860
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۸

عزت ملت ایران مرهون فداکاری شهدا و امام راحل است

گروه سیاسی: فرماندار رابر گفت: عزت ملت ایران در استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که این هم مرهون فداکاری شهدا، امام راحل و پیشکسوتانی است که در انقلاب زحمت کشیدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، علیجان سلیمانی، فرماندار روز گذشته، 6 بهمن رابر در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ایام‌الله دهه با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: اکنون در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و امیدواریم که بتوانیم برنامه‌های در خور و شایسته‌ای برای نسل جوان و مردم داشته باشیم.
وی یکی از بزرگترین و مبارکترین حوادث قرن و یکی از تأثیرگذارترین حوادث بر معادلات منطقه در انقلاب اسلامی ایران را پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار انقلاب برشمرد و افزود: برنامه‌های دهه فجر با مشارکت گسترده و واگذاری امور به مردم در تمام‌ مناطق انجام گیرد که مورد تأکید است.
سلیمانی با بیان اینکه امسال بیشتر برنامه کاری کمیته‌ها، برنامه تبیینی و دستاوردهای انقلاب است، گفت: عزت ملت ایران در استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که این هم مرهون فداکاری شهدا، امام راحل و پیشکسوتانی است که در انقلاب زحمت کشیدند.
فرماندار رابر افزود: انقلاب اسلامی ایران متعلق به مردم است و همه ما خدمتگزار مردم هستیم و باید برنامه‌های این دهه هم با محوریت مردم و با حضور حداکثری روستاییان انجام شود.
وی همچنین از افتتاح و کلنگ‌زنی چند‌ پروژه مهم عمرانی و کشاورزی و برگزاری جشن‌های انقلاب در اکثریت روستاهای رابر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
حجت‌الاسلام علیدادی، امام جمعه هنزاء در سخنانی با تبریک فرا رسیدن گرامی داشت ایام‌الله دهه فجر گفت‌: دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب برای نسل امروز به درستی تبیین و آنان با این اهداف به درستی مأنوس شوند.
وی دهه فجر را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران دانست و بیان داشت: اگر امروز عزت و اقتدار داریم و نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می‌زند، مرهون خون شهدا و پیروزی مردم و انقلاب در سال 57 است.
حجت‌الاسلام علیدادی پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه حضور گسترده مردم ولایتمدار و رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و یادآورشد: امروز نیز به برکت وجود مقام عظمای ولایت و رهبری هوشمندانه ایشان و به پشتوانه مردم غیور و دلیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به‌سوی تعالی و پیشرفت است.
وی از تشکیل کمیته‌های مربوطه برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: شرح وظایف به هر یک از کمیته‌ها ابلاغ می‌شود و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال بهترین برنامه‌ها را در شهرستان خواهیم داشت.

captcha