اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) اهانت به همه انبیا‌ و اولیا‌ الهی است
کد خبر: 2740008
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳

اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) اهانت به همه انبیا‌ و اولیا‌ الهی است

گروه سیاسی: رئیس تبلیغات اسلامی فومن گفت: اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم(ص)، اهانت به همه انبیا‌ و اولیا‌ الهی است که از نگاه همه ‏پیروان آزاده‏ ادیان توحیدی، محکوم و منفور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا ابراهیم‌زاده، رئیس اداره تبیلغات اسلامی شهرستان فومن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، ضمن محکومیت شدید اقدام خباثت‌آلود و موهن نشریه فرانسوی علیه ساحت قدسی نبی مکرم اسلام(ص)، اظهار کرد: اسلام دین صلح و مهربانی بوده و پیام‌آور اسلام کسی است که در فتح مکه، قانون حمایت از حقوق بشر را به وضوح اعمال کرد و نشان داد؛ همان پیامبری که به امانتداری و درستکار بودن در زمان جاهلیت معروف بود و عزت و احترام به همه انسان‌ها را با کتاب آسمانی‌اش قرآن، به مسلمانان آموخت.

وی ادامه داد: اکنون در قرن پیشرفت و عصر ارتباطات و عصر دم زدن از قانون‌های مختلف حقوق بشری و انجمن‌های حمایتی مختلف، متاسفانه شاهد اهانت‌های سخیف و شنیع به پیامبر صلح و دوستی و جامعه مسلمین هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن با بیان اینکه این اعمال پست، نشان‌دهنده افکار پلید دشمنان و سیاست‌های تفرقه‌افکنانه آنان است، گفت: اهانت به ساحت قدسی پیامبر اعظم(ص)، اهانت به همه انبیاء و اولیاء الهی است که از نگاه همه ‏پیروان آزاده‏ ادیان توحیدی، محکوم و منفور است.

این کارشناس دینی تصریح کرد: دشمنان اسلام گمان می‌کنند که با این اهانت‌ها، می‌توانند از عشق و علاقه مسلمین به پیامبر اکرم(ص) و اسلام بکاهند و نگرش ما را نسبت به اسلام و رهبران الهی تغییر دهند، اما بدانند که سخت در اشتباهند و این اهانت‌ها، باعث بیداری هر چه بیشتر مسلمین و گامی دیگر برای نزدیک شدن استکبار جهانی به نابودی خواهد بود.

حمله به دفتر نشریه شارلی ابدو در راستای ترویج اسلام‌ستیزی است

حجت‌السلام ابراهیم‌زاده با بیان اینکه انتشار کاریکاتور برترین انبیاء الهی به ۱۶ زبان دنیا و در شمارگان بالا، کاری زشت، غیر عاقلانه و در حقیقت اهانت به یک و نیم میلیارد مسلمان است، اضافه کرد: چنین اعمال زشتی در واقع امتداد همان توطئه‌های اسلام‌ستیزی است که ریشه در جنگ‌های صلیبی دارند.

وی با اشاره به اینکه موضوع حمله به نشریه «شارلی ابدو» بهانه‌ای جدید برای گسترش اسلام‌ستیزی دشمنان است، عنوان کرد: حمله به دفتر نشریه در پاریس نیز در راستای ترویج همین اسلام‌ستیزی است ولی غربی‌ها نیز بدانند که آرزوی اسلام‌زدایی را به گور خواهند برد.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه این اقدام شرم‌آور، دسیسه‌ای جدید از سوی اسلام‌هراسان است و دستی که داعش را به جان مسلمانان انداخته، این کاریکاتور را منتشر کرده است، ادامه داد: گروه تروریستی داعش از اسلام خارج و نسبت دادن آنها به مسلمانان تهمتی فاحش است، چراکه داعشی‌ها حتی بویی از اسلام نبرده‌اند و دست‌نشانده استکبار و آمریکا هستند و حادثه تروریستی فرانسه را نیز گروهی رقم زدند که پرورش یافته دامان غرب و الهام گرفته از دستور غربی‌ها به ‌ویژه آمریکا بودند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فومن در پایان با تاکید بر اتحاد بیشتر مسلمانان، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید در مقابل مسائل تفرقه‌افکن، هوشیار باشند و در مقابل اهانت دشمنان اسلام به پیامبر اعظم(ص) عکس‌العمل نشان دهند.

captcha