بصیرت مردم موجب تداوم انقلاب اسلامی شده است
کد خبر: 2703922
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۵

بصیرت مردم موجب تداوم انقلاب اسلامی شده است

گروه سیاسی: امام جمعه کرمان گفت: آن چه که موجب تداوم انقلاب اسلامی شد، بصیرت و درک صحیح بود و در ادامه همین مسئله باید مورد توجه همه باشد، اگر بصیرت نباشد، شکست می‌خوریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری، امام جمعه کرمان روز گذشته، 22 دی در همایش استانی مسئولان ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و بخش‌های مرکزی استان کرمان گفت: وقوع انقلاب اسلامی توسط مردم به صورت ناگهانی نبود، بلکه علما، بزرگان، روحانیت و مردم، سال‌های سختی را متحمل شده و شکنجه کشیدند.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران زمانی به وقوع پیوست که مردم بصیرت پیدا کرده بودند و این بصیرت مرهون تلاش‌های مردم ایران به ویژه قشر روحانیت و علما بود.
امام جمعه کرمان تصریح کرد: استعمارگران غربی از ابتدا دشمن اسلام و مسلمانان بوده و هستند و هر زمان که دشمنی نکردند، نتوانسته‌اند، نباید با یک لبخند فریب آنها را بخوریم.
آیت‌الله جعفری بیان کرد: 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و مستکبران دست از دشمنی خود برنداشته‌اند، اما ما کشوری قدرتمند هستیم و سپاه و بسیج را در کنار خود داریم.
وی گفت: آن چه که موجب تداوم انقلاب اسلامی شد، بصیرت و درک صحیح بود و در ادامه همین مسئله باید مورد توجه همه باشد، اگر بصیرت نباشد، شکست می‌خوریم.
امام جمعه کرمان ادامه داد: ملت ایران امروز از نعمت بزرگ بصیرت برخوردار است و از نظر جامعیت کسی مانند آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب وجود ندارد، رهبری جامع، با‌تقوا، بصیر، شجاع هستند.
آیت‌الله جعفری عنوان کرد: تاسف‌آور است که سران کشورهای حاشیه خلیج فارس، پیشنهاد می‌دهند تا علیه ایران با صهیونیست غاصب متحد شوند.
وی افزود: ایران خطر برای کشورهای خلیج فارس نیست، بلکه خطر را از آنها دور می‌کند،‌ صهیونیست خطر جدی همه دنیا محسوب می‌شود که مسلمانان و انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشاند.
امام جمعه کرمان تصریح کرد: خطر واقعی در دنیای امروز، گروه‌هایی مانند داعش، القاعده و ... هستند که اسلام را نشناخته و به نام اسلام دست به جنایات وحشیانه می‌زنند.
آیت‌الله جعفری با اشاره به اینکه امروز هرگونه اختلافی مهلک است و ما با برادران سنی هیچ مشکلی نداریم، گفت: کج‌فهمی بلایی است که از صدر اسلام بوده و بعد از این به بعد هم خواهد بود، بزرگترین ضربه را جهالت بر یک جامعه وارد می‌کند.
امام جمعه کرمان اظهارکرد: ما با سلاح وحدت و خرد تا کنون توانسته‌ایم به اهدافمان برسیم و به استکبار جهانی نه بگوییم و هیچ واهمه‌ای از مستکبران نداشتیم.
آیت‌الله جعفری خاطرنشن کرد: باید تلاش کنیم در مراسمی همچون 22 بهمن مردم را بصیرت و معرفت ببخشیم و بدون بصیرت ضربه‌های سختی بر ما وارد می‌شود.

captcha