پیکر پاک 3 شهید گمنام در رودسر تشییع می‌شود
کد خبر: 2623367
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
صبح فردا؛

پیکر پاک 3 شهید گمنام در رودسر تشییع می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان از تشییع پیکر مطهر 3 شهید گمنام همزمان با سالروز رحلت جانسوز پیامبر اسلام(ص) خبر داد و گفت: این مراسم صبح فردا، 30 آذر در رودسر برگزار می‌شود.

سرهنگ رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از تشییع پیکر شهدای گمنام خبر داد و اظهار کرد: پیکر مطهر 3 شهید گمنام همزمان با رحلت جانسوز پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در 28 صفرماه در شهرستان رودسر تشییع و در جوار مصلای الغدیر این شهرستان تدفین خواهند شد.

وی از برگزاری مراسم شب وداع و اقامه نماز میت بر پیکرهای مطهر پاک این 3 شهید خبر داد و گفت: مراسم تشییع شهدا راس ساعت 9 صبح فردا، 30 آذرماه از روبروی سپاه شهرستان رودسر به سمت مصلای الغدیر این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه سن این شهدا در هنگام شهادت 25، 20 و 17 سال ثبت شده است، یادآور شد: این شهدا به ترتیب در عملیات کربلای 2 در منطقه حاج عمران، کربلای 6 در منطقه صومار و والفجر 6 در منطقه چیلات به فیض شهادت نائل آمدند.

captcha