منطقه دوم دریایی بوشهر شاهد برپایی محفل قرآنی بود
کد خبر: 2613880
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

منطقه دوم دریایی بوشهر شاهد برپایی محفل قرآنی بود

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن، صبح امروز، ۱۰ آذرماه در سالن آمفی تئاتر منطقه دوم دریایی بوشهر برگزار شد.

حامد حسین‌پور، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: محفل انس با قرآن، صبح امروز، 10 آذرماه، با حضور فرماندهی منطقه و کارکنان منطقه دوم دریایی بوشهر در سالن آمفی تئاتر این منطقه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این محفل با تلاوت قاریان این نیرو محمد جماله و سیدوحید حسینی همراه بود، افزود: همچنین عباس هاشمی، قاری بین‌ا لمللی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین امیرحسین محمدی، مدیر منطقه دوم نداجا در این مراسم ضمن بیان نکاتی، گفت: راهی که نیروی دریایی سپری می‌کند برگرفته از رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا است.

وی وجود کارکنان قرآنی و ولایت‌مدار نیروی دریایی را ذخیره‌ای برای نظام دانست و تصریح کرد: سپیدجامه‌گان نداجا ذخیره‌ای برای روزهای سخت است.

محمدی در بخش دیگری از بیاناتش وجود ناوگروه‌های ایرانی در اقصی نقاط آب‌های آزاد دنیا را فرصتی بی‌نظیر جهت انتقال فرهنگ ناب اسلامی برشمرد و رضایت فرماندهی کل قوا را از نیروی دریایی، برگ درخشانی برای این نیرو دانست.

captcha