غبارروبی و عطرافشانی بزرگ‌ترين مسجد جنوب شرق آسيا
کد خبر: 2367737
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷

غبارروبی و عطرافشانی بزرگ‌ترين مسجد جنوب شرق آسيا

گروه سياسی و اجتماعی: مسجد استقلال بزرگ‌ترين مسجد جنوب شرق آسيا در شهر جاكارتا، پايتخت اندونزی به مناسبت ماه رمضان بازسازی، غبارروبی و عطرافشانی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه منطقه شرق و جنوب شرق آسيا، «عدنان هاراهاپ»(Adnan Harahap)، مسئول مسجد استقلال روز پنج‌شنبه، 22 تیرماه، گفت: بازسازی داخلی و بیرونی ساختمان مسجد، غبارروبی و عطرافشانی آن تا قبل از ماه رمضان انجام می‌شود.
وی تأکید کرد: این بازسازی‌های تا يك هفته دیگر، به پايان خواهد رسيد و فضای آن برای استفاده و انجام اعمال عبادی شهروندان مهیا خواهد بود.
مسئول مسجد استقلال شهر جاكارتا در ادامه افزود: برنامه‌های دینی و معنوی مفيدی در طول این ماه پرخیر و برکت نظیر برپایی سخنرانی در طول شب‌های این ماه مبارک توسط علمای دینی با بهره‌گیری از موضوعات و مباحث دینی جهت تشویق مردم به خودسازی و کسب فضایل و اخلاق نیکو و قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط قاريان کشوری و بين‌المللی، برای نمازگزاران برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.
عدنانان هاراهاپ، تصریح کرد: برنامه‌های این مسجد توسط شبکه تلويزيون دولتی«تی‌وی‌ار‌آی(TVRI) و راديوی ملی«آرآرآی»(RRI) اندونزی به صورت زنده پخش می‌شود، تا اين برنامه‌های مفيد برای مردم سراسر کشور و كشور‌های همسايه قابل استفاده باشد.

captcha