برگزاری دوره‌های حضوری و غیر ‌حضوری مؤسسه زبان آموزی قرآن بشارت
کد خبر: 1457039
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

برگزاری دوره‌های حضوری و غیر ‌حضوری مؤسسه زبان آموزی قرآن بشارت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت تهران دوره‌های حضوری و غیر‌حضوری، اشراف به معانی و آشنایی با شرح تفسیر قرآن را برگزار می‌کند.

محمدحسین رزاق، مدیر مؤسسه زبان آموزی قرآن بشارت تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: دوره‌های حضوری و غیر ‌حضوری اشراف به معانی قرآن کریم، آشنایی با شرح تفسیر قرآن، روخوانی و روان خوانی، زمینه‌سازی جهت حفظ قرآن از دوره‌هایی است که مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت تهران برای ترم جدید برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

وی افزود: دوره آموزشی تفسیر قرآن، تدبیر در قرآن، حفظ همراه با مفاهیم، مفاهیم نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، آموزش قرآن به زبان انگلیسی همراه با مکالمه از جمله دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآنی بشارت است که به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رزاق ادامه داد: در فصل تابستان، این مؤسسه طرح «بشارت» را در مدارس شهر تهران برگزار کرد و آموزش حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم توسط مؤسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت محور این طرح قرار داشت.

مدیر موسسه زبان‌آموزی قرآن بشارت تهران تصریح کرد: این طرح در قالب کلاس‌های حضوری و غیرحضوری از ابتدای فصل تابستان تا 10 مهر ادامه داشت.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02177571012 تماس بگیرند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۴۸
0
0
ببخشید این کلاس ها چه روزایی هست؟
هما نظری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۳
0
0
کلاس های بسیار خوب وجذابی هست من اونجا دوره دیدم الان تدریس دارم
captcha