اهدای خون جهادگران جهاد دانشگاهی استان مرکزی در حمایت از مردم مظلوم غزه
کد خبر: 1441434
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

اهدای خون جهادگران جهاد دانشگاهی استان مرکزی در حمایت از مردم مظلوم غزه

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی از اهدای خون جهادگران این نهاد انقلابی در راستای حمایت از کودکان و مردم بی‌دفاع غزه خبر داد.

فاطمه غنی‌پور، مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: به‌منظور حمایت از کودکان و مردم بی‌دفاع غزه و محکوم کردن جنایات تأسف برانگیز رژیم استکباری، جمعی از جهادگران جهاد دانشگاهی استان با حضور در پایگاه انتقال حمایت خود را از ملت غزه اعلام کردند.

وی بیان کرد: جهادگران استان مرکزی با حضور در پایگاه‌های اهدای خون با اهدای خون خود به کودکان مظلوم غزه حرکت وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

غنی‌پور افزود: حملات و تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر فلسطین به نوار غزه در حالی رخ داد که جامعه جهانی و سازمان‌های حمایت از حقوق بشر در سکوتی مرگبار چشم خود را بر روی این جنایات بسته و از هرگونه اقدام بازدارنده سر برتافتند و همه ما موظف هستیم تا در جهت حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده و محکوم کردن این جنایات بپا خیزیم.

وی اظهار کرد: رژیم استکباری با کشتار بی‌رحمانه کودکان بی‌گناه غزه و فلسطین خوی ددمنشانه خود را به رخ جهانیان کشاند.

مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان در پایان، اظهار کرد: مجامع بین‌المللی باید با پرهیز از اعلام مواضع خنثی و بی‌اثر در راستای محکومیت و مجازات سران رژیم جعلی صهیونیستی به‌عنوان جنایت کاران جنگی اتخاذ تصمیم‌های جدی و عملی را در دستور کار خود قرار دهند.

captcha