نشست زمزمه معرفت در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‎شود
کد خبر: 1438466
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

نشست زمزمه معرفت در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‎شود

گروه اجتماعی: نشست معرفتی زمزمه معرفت از سوی بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‎شود.

حجت‎الاسلام والمسلمین ناصر شهیدی، مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) قم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: بنیاد مهدی(عج) قم، در صحنه‎هایی که باید حماسه حضور منتظران را به منصه برساند حضور دارد.
وی افزود: با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، نشست تخصصی و علمی شناخت ماهیت و وهابیت و همچنین آشنایی با راهبرد ظهور در مواجهه با منحرفان در حرم مطهر برگزار شد.
مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) قم تصریح کرد: در این نشست که پس از نماز جمعه قم در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد مهدویون استان قم با حضور در این نشست علمی سؤالات خود را از حجت‎الاسلام فوادیان کارشناس این نشست پرسیدند.
وی گفت: نشست هفته آینده مهدویون استان قم در حرم مطهر و در قالب نشست معرفتی زمزمه معرفت در حرم مطهر برگزار می‎شود؛ در این نشست برنامه قرائت قرآن و دعای آل یاسین و سخنرانی معرفتی با حضور حجت‎الاسلام والمسلمین کلباسی برگزار می‎شود.
شهیدی یادآور شد: این نشست علمی این هفته با حضور مهدویت استان قم و زائران و مجاوران حرم مطهر، در ساعت 19 روز جمعه این هفته در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‎شود.

captcha