ارتقاء سطح آگاهی و بصیرت مردم؛ رسالت‌ روحانیون در مقابله با هجمه‌های فرهنگی
کد خبر: 1426518
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
روحانی‌فرد بیان کرد:

ارتقاء سطح آگاهی و بصیرت مردم؛ رسالت‌ روحانیون در مقابله با هجمه‌های فرهنگی

خبرنگاران افتخاری/ حمیدرضا گل‌محمدی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در نشست روحانیون مستقر و طرح هجرت این شهرستان گفت: ارتقاء سطح آگاهی، افزایش بصیرت و بینش عمومی مردم یکی از رسالت‌های روحانیون در مقابله با هجمه‌های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم روحانی‌فرد، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ روز 15 تیرماه در نشست روحانیون مستقر و طرح هجرت این شهرستان گفت: ارتقاء سطح آگاهی، افزایش بصیرت و بینش عمومی مردم یکی از رسالت‌های روحانیون در مقابله با هجمه‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به تلاش‌های بی‌دریغ روحانیون در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و مذهبی افزود: حضور روحانیون در روستاها و مناطق محروم باعث شده تا روحیه امید و نشاط در وجود این قشر از افراد جامعه دمیده شود.

روحانی‌فرد تصریح کرد: دشمنان که به نقش روحانیت در تداوم اسلام و انقلاب پی برده‌اند برای ایجاد فاصله بین مردم و روحانیت برنامه‌ریزی می‌کنند و به شیوه‌های مختلف می‌کوشند تا به اهداف شوم خود برسند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ با تأکید بر اهمیت تقویت ارتباط و تعامل بین مردم و روحانیون بیان کرد: تعامل سازنده با جوانان، پاسخ‌گویی به شبهات نسل جوان و جذب جوانان به مساجد از راهکارهایی است که می‌تواند ارتباط بین مردم و روحانیون را تقویت کند.

captcha