شخصیت و عملکرد اسطوره تولید ملی بررسی می‌شود
کد خبر: 1423274
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
در برنامه پایش؛

شخصیت و عملکرد اسطوره تولید ملی بررسی می‌شود

گروه اقتصاد: برنامه «پایش» در نهمین سالگرد درگذشت اسطوره تولید ملی و کارآفرینی در ایران، برنامه این هفته را به تحلیل شخصیت و عملکرد میرمصطفی عالی‌نسب اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی برنامه «پایش»، مدیر روابط‌عمومی این برنامه اظهار کرد: برنامه پایش در دهمین سالگرد درگذشت اسطوره تولید ملی و کارآفرینی در ایران، برنامه این هفته را به تحلیل شخصیت و عملکرد میرمصطفی عالی‌نسب اختصاص داده است.

هادی شریفی با اعلام این خبر افزود: فرشاد مومنی، اقتصاددان که در کارنامه‌اش، فعالیت در حزب جمهوری اسلامی و مسئولیت کمیته دانش‌آموزی این حزب و نیز همکاری نزدیک با مرحوم میرمصطفی عالی‌نسب، مشاور اقتصادی دولت در دوران دفاع مقدس، دیده می‌شود، با حضور در برنامه این هفته، این اسطوره کارآفرینی و حمایت از تولیدملی را معرفی و خدماتش به کشور را تشریح می کند.

شریفی گفت: از دیگر بخش‌های برنامه این هفته ؛ تحلیل اقتصادی وضعیت بازار در هفته گذشته است، همچنین سئوال نظرسنجی این هفته برنامه پایش متقارن با ماه مبارک رمضان و به این شرح است : مصرف مواد غذایی شما در ماه رمضان چه تغییری می کند: 1- کم می شود 2- زیاد می شود. علاقه‌مندان به شرکت در این نظرسنجی می‌توانند عدد گزینه مورد خود را به سامانه 3000111 ارسال کنند.

برنامه «پایش» یکشنبه شب‌ها ساعت 23 از شبکه اول سیما پخش می‌شود

captcha