حفظ خون شهدا پایه‌های امنیت ملی را مستحکم می‌کند
کد خبر: 1422951
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱

حفظ خون شهدا پایه‌های امنیت ملی را مستحکم می‌کند

گروه اجتماعی:استاندار سمنان گفت: حفظ خون شهدا و امیدواری ‌بین مردم پایه‌های امنیت ملی را استوار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، محمد وکیلی، استاندار سمنان پنجشنبه، 5 تیر‌ در سومین نشست شورای سیاستگذاری ستاد کنگره 3 هزار شهیدان استان گفت: ایران اسلامی در منطقه به جزیره امن تبدیل شده و این امنیت و آرامش مرهون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهداست.

وکیلی با اشاره به برگزاری کنگره 3 هزار شهید در استان، اظهار کرد: پیام شهیدان گرانقدر که جانشان را در راه اعتلای اسـلام فدا کردند وحـدت و اطاعت از فرامیـن رهبری بود که در تمام وصیتنامه شهدا به چشم می‌خورد.

استاندار سمنان ادامه داد: در منطقه حوادث مختلفی در حال وقوع است که در کشورهایی نظیر عراق، سوریه و افغانستان هر روز توطئه‌ها و اقدامات تروریست‌ها انجام می‌پذیرد اما در یک جای دنیا که همواره دشمنان به‌دنبال توطئه ‌علیه آن هستند به جزیره امن تبدیل شده و آن ایران اسلامی است که امنیت کامل دارد و آن‌هم به‌خاطر خون شهدا و ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های آنان است‌.

‌وکیلی با بیان اینکه حفظ خون شهدا و امیدواری بین مردم پایه‌های امنیت ملی را استوار می‌کند، متذکر شد: اگر ما با برگزاری کنگره شهدا بتوانیم راه و رسالت شهدا را تداوم ببخشیم می‌توانیم امنیت جامعه را حفظ کنیم زیرا شهدا از ما می‌خواهند این دو مسئله وحدت و اطاعت از فرامین رهبری را حفظ کنیم و در این راه ثابت قدم بمانیم.

وی حفظ دستاوردهای بزرگ شهدا و پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی را یک وظیفه مهم برای همگان برشمرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی وظیفه سازمانی و شرعی دارند در برگزاری هر‌چه باشکوه‌تر کنگره 3 هزار شهید استان سمنان تلاش مضاعف داشته باشند و امروز باید تلاش کنیم پایه‌های امنیت ملی را استوار نگه داریم که پایه امنیت حفظ خون شهدا و امیدواری ‌بین مردم است.

وی بر برنامه‌ریزی مناسب برای ایجاد فضای کنگره شهدا توسط صدا و سیما و رسانه‌ها و تلاش روحانیان در ایام ماه رمضان برای ترویج فرهنگ شهادت تأکید کرد و متذکر شد: حضور خانواده شهدا و جانبازان در جلسات ستاد کنگره و فعال شدن کمیته‌های ستاد کنگره باید مورد توجه قرار گیرد.

captcha