فعالیت‌های فرهنگی مهمترین عامل بازدارنده تهاجمات گسترده غرب است
کد خبر: 1400455
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
حجت‌الاسلام نبوی:

فعالیت‌های فرهنگی مهمترین عامل بازدارنده تهاجمات گسترده غرب است

گروه اجتماعی: مدیر مدارس علمیه سفیران هدایت کشور، انجام فعالیت‌های گسترده فرهنگی در خوزستان را مهمترین عامل بازدارنده تهاجمات گسترده غرب دانست و اظهار کرد: در این برهه از زمان، تنها عاملی که می‌تواند در برابر همه آنها مقابله و آنها را نابود کند، کارهای فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه اهواز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی مدارس علمیه در نشستی که یکشنبه، هفتم اردیبهشت با حضور مدیر و معاونان مدارس علمیه خوزستان برگزار شد در خصوص مسائل تبلیغی تبادل‌نظر کردند.

نبوی با بیان اینکه خوزستان استانی مرزی است، گفت: با توجه به اقدامات و تهاجمات شکل گرفته از سوی دشمن در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی، این استان حساس به منطقه‌ای استراتژیک تبدیل شده است، اگر اقدامات و فعالیت‌های نماینده ولی فقیه در خوزستان و حوزه علمیه نبود، رنگ و بویی از تشیع در این استان باقی نمانده بود.

مدیر مدارس علمیه سفیران هدایت کشور انجام فعالیت‌های گسترده فرهنگی در سطح استان را مهمترین عامل بازدارنده تهاجمات گسترده غرب دانست و اظهار کرد: در این برهه از زمان، تنها عاملی که می‌تواند برابر همه آنها مقابله و آنها را نابود کند، کارهای فرهنگی است و این کار هم اکنون به وسیله مدارس علمیه در حال انجام است.

وی در پایان از اجرای طرح «بینات» ویژه مدارس علمیه خوزستان خبر داد و گفت: امیدواریم با پیگیری‌های مدیریت حوزه علمیه استان، این طرح هرچه سریعتر دراین حوزه اجرا شود.

بر اساس این گزارش، در این نشست که با حضور مدیران، اساتید و معاونان حوزه علمیه خوزستان برگزار شد، مسائل روز حوزه علمیه خوزستان بررسی و لوایحی در خصوص اصلاح برخی موانع در سیستم اداری حوزه و ارتقاء سطح تبلیغ مصوب شد.

captcha