دوره آموزش دعوت به نماز ویژه مربیان مهدهای کودک برگزار می‌‌شود
کد خبر: 1398259
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
عبداللهی خبر داد:

دوره آموزش دعوت به نماز ویژه مربیان مهدهای کودک برگزار می‌‌شود

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری دوره آموزش مربیان مهدهای کودک با هدف آموزش دعوت به نماز بچه‌های مهد‌های کودک خبر داد.

سیدمحمد عبداللهی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اعلام کرد: با توجه به اینکه کودکان به عنوان یک عنصر مهم در بحث یادگیری و تربیت مورد نظر هستند و مربیان مهدهای کودک هم نخستین مربیان بعد از خانواده هستند که با کودکان در ارتباط‌ دارند، ضرورت آشنایی معلمان‌ مهدهای کودک با نحوه دعوت به نماز یک ضرورت بود.
وی افزود: بر همین اساس در سال جاری با همکاری سازمان بهزیستی کشور دوره آموزش مربیان مهدهای کودک را برگزار می‌کنیم که طی آن هزار و 240 نفر ساعت آموزش برای مربیان مهد‌های کودک در نظر گرفته شده است.
عبداللهی همچنین گفت: با توجه به اینکه تقویت خانواده و مادران یکی از امور قابل توجه ستاد اقامه نماز است کارگاه آموزش و توانمندسازی بانوان را ویژه فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ و خانه‌های محله در قالب 48 هزار نفر ساعت آموزش به مرحله اجرا می‌گذاریم.

وی از دیگر برنامه‌های سال جاری ستاد اقامه نماز را فعال کردن دبیرخانه بیست‌وسومین اجلاس سراسری نماز اعلام و اظهار کرد: این اجلاس در سه ماهه سوم سال جاری در استان خوزستان برگزار می‌شود.

captcha