آموزش قرآن در مکتب‌الابرار رحیم‌آباد
کد خبر: 1387201
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶

آموزش قرآن در مکتب‌الابرار رحیم‌آباد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره‌های آموزش قرآن ویژه خردسالان و نوجوانان در مؤسسه مکتب‌الابرار رحیم‌آباد رودسر برگزار می‌شود.

آزیتا پژوهنده، مدیر مؤسسه مکتب‌الابرار رحیم‌آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این خبر گفت: دوره‌های آموزش قرآن کریم از سوی مؤسسه مکتب‌الابرار رحیم‌آباد رودسر در قالب رشته‌های روخوانی، روانخوانی و حفظ برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: این دور از رشته‌های قرآنی با حضور اساتید متخصص برگزار می‌شوند و پس از پایان هر یک از کلاس‌ها، آزمون برگزار خواهد شد.

پژوهنده در رابطه با اظهار کرد: ثبت نام از متقاضیان این کلاس‌های آموزشی از 22 اسفندماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد؛ این مؤسسه در استان گیلان، شهرستان رودسر، رحیم‌آباد، بلوار آیت‌الله معصومی، خیابان طالب‌آباد، جنب مجتمع فرهنگیان، دبستان غیر دولتی هدف واقع شده است.

وی اضافه کرد: این مرکز قرآنی فعالیت خود را از 17 فروردین‌ماه سال آینده آغاز خواهد کرد و کلاس‌های آموزشی فوق‌الذکر پس از به حدنصاب رسیدن، تشکیل می‌شوند.

مدیر مؤسسه مکتب‌الابرار در پایان یادآور شد: از سوی این مؤسسه قرآنی برای ایام فاطمیه محافل انس با قرآن کریم برگزار می‌کند که اخبار مربوط به این جلسات متعاقباً اعلام می‌شود.

captcha