راه دفاع از خون شهدا، امر به معروف و نهی از منکر است
کد خبر: 1382414
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
سجادیان:

راه دفاع از خون شهدا، امر به معروف و نهی از منکر است

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی فارس راه دفاع از خون شهدا را امر به معروف و نهی از منکر دانست و بر ضرورت تداوم این راه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیروس سجادیان، فرمانده انتظامی فارس امروز، 12 اسفند در مراسم سومین روز درگذشت گروهبان یکم شهید «محمدحسین رحیمی» که در درگیری با سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل شده بود، اظهار کرد: شهدا همواره جان خود را در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند تا پاسخی به یاوه‌گویی‌های دشمنان داده باشند.

وی راه دفاع از خون از شهدا را امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی درصدد اشتغال کشور بود و این جوانان مملکت بودند که آنان را در آن جنگ شکست دادند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه جوانان کشور همیشه آماده دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب هستند، ادامه داد: این جوانان هستند که در حوزه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی از مردم و کشور دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به تغییر رویه دشمن بیان کرد: دشمن پس از شکست در جنگ تحمیلی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را علیه ما آغاز کرد و به ترویج اعتیاد به موادمخدر، فساد و... پرداخت و میدان جنگ را از مرزها به درون خانه‌ها کشاند.

سجادیان با بیان اینکه ماشه‌های شلیک صداهای دشمن امروز در دست افراد و خانواده‌ها وجود دارد، گفت: در این راه افراد خود سرباز دشمن شده و آنچه را که دشمن می‌خواهد انجام می‌دهند که به‌عنوان نمونه می‌توان به رواج اعتیاد، فساد و فحشا و ... اشاره کرد.

فرمانده انتظامی فارس افزود: در این راه کسانی با دشمن مبارزه می‌کنند که آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند و با زشتی‌های امروز مانند مواد مخدر مبارزه می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی‌های شهدا اشاره کرد و گفت: از جمله ویژگی‌های شهدا می‌توان به زنده بودنشان، مورد مغفرت خداوند قرار گرفتن، داشتن پاداش از سوی پروردگار و ... اشاره کرد. برای اینکه راه شهدا را ادامه دهیم باید از ولایت جدا نشده و از نماز نیز غافل نشویم.

سجادیان با بیان اینکه شهدا برای آرامش و آسایش مردم جان خود را از دست دادند، گفت: برای پاسداری از خون شهدا باید از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام راحل دفاع کنیم.

captcha