اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رمز استقلال و پایداری کشور است
کد خبر: 1382188
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رمز استقلال و پایداری کشور است

گروه اجتماعی: امام جمعه رودسر با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تکیه بر اقتصاد و تفکر داخلی دارد، گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رمز استقلال و پایداری کشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله‌زاده، امام جمعه رودسر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از طرف مقام معظم رهبری به سران سه قوه اشاره و اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی به توانایی‌های داخل کشور توجه دارد.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان اسلام با غوغای رسانه‌ای تمام راه‌های پیش روی ایران اسلامی را در بن‌بست نشان می‌دهند و تنها راه نجات کشور را در زانو زدن برابر غرب و سازش با آمریکا و پذیرش سلطه‌ استکبار می‌دانند، رهبر فرزانه‌ انقلاب طرحی نو ارائه داد.

خطیب جمعه رودسر اضافه کرد: کشورهای اروپایی با گسیل داشتن نمایندگان شرکت‌های تجاری خود به ایران قصد داشتند به مردم بقبولانند که اگر دست از فناوری هسته‌ای بردارید ما میلیاردها دلار در کشور شما سرمایه‌گذاری کرده و زیرساخت‌های شما را توسعه داده و رفاه و آسایش را برایتان به ارمغان می‌آوریم؛ در واقع هدف غرب این است که در صورت شکست خوردن مذاکرات هسته‌ای مردم را در مقابل مسئولان قرار دهند و تحولی نظیر آنچه که در اوکراین به وجود آوردند در ایران ایجاد کنند، اما مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بان کشتی نجات ایران اسلامی با آینده‌نگری اعجازگونه خود این ترفند شیطانی غرب را خنثی کردند.

اقتصاد مقاومتی به نیروهای داخلی اتکا دارد

حجت‌الاسلام عبدالله‌زاده با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به نیروهای داخلی اتکا دارد، تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی تکیه بر اقتصاد و تفکر داخلی دارد. 

امام جمعه رودسر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را رمز استقلال و پایداری کشور خواند و اضافه کرد: سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در 24 بند به سران سه قوه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده است؛ لذا اگر این طرح به درستی اجرا شود نه تنها بخش اعظم مشکلات کشور را برطرف می‌کند، بلکه الگویی برای کشورهای دیگر می‌شود تا خود را از سیطره‌ اردوگاه غرب خارج کنند.

این کارشناس دینی رشد و پویایی اقتصاد جامعه را از اهداف اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و یادآور شد: دستیابی به سند چشم‌انداز 20 ساله از اهداف اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه رودسر فرصت‌سازی، تلاش جهادی، انعطاف‌پذیری، مولد درون‌زا و... را از رویکردهای اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح کرد: درآمدزایی بیشتر برای مردم و کشور، اشتغال‌زایی، رفاه و آسایش در جامعه از نتایج اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

حجت‌الاسلام عبدالله‌زاده به تحریم‌های دشمنان علیه مردم ایران اشاره کرد و متذکر شد: دشمن به این نتیجه رسیده است که ملت ایران به تحریم‌ها توجهی ندارد و جمهوری اسلامی هر روز به شکوفایی اقتصادی نزدیک‌تر می‌شود.

captcha