برقراری امنیت در جامعه با وحدت مردمی امکان‌پذیر است
کد خبر: 1381312
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰

برقراری امنیت در جامعه با وحدت مردمی امکان‌پذیر است

گروه اجتماعی: جانشین فرمانده انتظامی گیلان تأمین و ایجاد امنیت در جامعه را با مشارکت مردمی امکان‌پذیر دانست و گفت: با تعامل خوب می‌توانیم مشارکت برای تامین امنیت را در جامعه بگسترانیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سرهنگ کامرانی صالح، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان امروز، 10 اسفند در اولین کمیسیون هفته ناجا استان اظهار کرد: امنیت پایه و اساس فعالیت هر جامعه‌ای بوده و برای تحرک لازم در جامعه نیز باید با تلاش مضاعف، امنیت مناسب را بوجود آورد.

وی حوزه تامین امنیت در جامعه را گسترده خواند و افزود: هرکس با ایفای نقش مناسب و درست خود در جامعه می‌تواند در امنیت جامعه سهیم باشد.
کامرانی صالح با اشاره به اینکه انتظار مردم از حکومت ایفای نقش لازم برای تامین امنیت است، گفت: هر چند تلاش پلیس برای همگان مشخص بوده ولی باید توانمندی پلیس بهتر از گذشته خود را نشان دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان هفته ناجا را بهترین زمان برای نمایاندن توانمندی پلیس اعلام و تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های متنوع، اثربخش، فراگیر و کم هزینه می‌توان علاوه بر افزایش مشارکت مردم در تامین امنیت جامعه، اعتماد مردم به پلیس را بیشتر جلب کرد.

 کامرانی صالح با اعلام اینکه اگر از خواسته مردمی دقیق آگاه شویم آنگاه می‌توانیم خدمات موثری را ارائه دهیم، تصریح کرد: با برآورد صحیح، ابتکار، خلاقیت و استفاده از نخبگان و صاحبان علم خواهیم توانست مطالبه مردم را بهتر به مرحله اجرا در آوریم.

وی تامین و ایجاد امنیت در جامعه را با مشارکت مردمی امکان‌پذیر دانست و بیان کرد: با تعامل خوب می‌توانیم مشارکت برای تامین امنیت را در جامعه گسترانیده و همیار پلیس بیشتری داشته باشیم.

کامرانی صالح با بیان اینکه خدمات موثر با مدیریت صحیح در جامعه امکان پذیر است، از فرماندهان و رؤسای پلیس‌های تخصصی خواست با اعمال نظارت و مدیریت بهتر ،خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان زبان هنر را برای جلب ارائه خواسته مردمی موثر خواند و گفت: تعامل خوب معاونت اجتماعی پلیس با هنرمندان صاحبان علم و دانشجویان نشان از به روز بودن پلیس می‌دهد.

captcha