خون شهدا، تداعی‌کننده ماهیت انقلاب اسلامی در جهان شده است
کد خبر: 1373563
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰
فرمانده سپاه ناحیه اراک:

خون شهدا، تداعی‌کننده ماهیت انقلاب اسلامی در جهان شده است

گروه اجتماعی: ماهیت نظام انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب اسلامی و امت مسلمان و خون شهدای گرانقدر است که امروز به برکت خون این عزیزان، نظاره‌گر پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سرهنگ عطاالله میرکمالی، فرمانده سپاه ناحیه اراک 21  بهمن در مراسم عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی اراک، تصریح کرد: غبارروبی قبور شهدا باعث زنده‌ نگهداشتن یاد، نام و خاطره شهدا در روح و جان ما می‌شود و امید است بتوانیم پیرو راه این عزیزان باشیم.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم در دانشگاه آزاد اراک، افزود: ماهیت نظام انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب اسلامی و امت مسلمان و خون شهدای گرانقدر است که امروز به برکت خون این عزیزان، نظاره‌گر پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: ماهیت آمریکا بر ملت ایران پوشیده نیست و این ملت مسلمان می‌داند که آمریکا همواره به فکر منافع خود بوده‌ است.

سرهنگ میرکمالی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری هدف ازمذاکره با آمریکا را تلاش دولت‌مردان ایرانی برای آرامش و معیشت ملت ایران و نشان‌دادن عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جهانیان دانست.

غلامرضا هاشمی، رزمنده دفاع مقدس در پایان با قرائت اشعاری در وصف شهدای گمنام و امام راحل، گفت: شهدا نزد خداوند زنده‌اند و ما نیز در برابر این شهدا مسئولیم و باید به وظایف خود عمل کنیم.

captcha