ویژه‌نامه «تا بهشت» منتشر شد
کد خبر: 1372285
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
به‌مناسبت روز استحکام خانواده؛

ویژه‌نامه «تا بهشت» منتشر شد

گروه فضای مجازی: ویژه‌نامه «تا بهشت» به‌ مناسبت روز استحکام خانواده و رسالت زن به همت پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی راسخون منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پایگاه فرهنگی، اطلاع‌رسانی راسخون به مناسبت روز استحکام خانواده و رسالت زن به تهیه ویژه‌نامه‌ای با عنوان «تا بهشت» اقدام کرده است.

این ویژه‌نامه شامل ‌قسمت‌های متنوعی‌ همچون مقاله، پرسش و پاسخ،‌ چندرسانه‌ای و احادیث است.

ازجمله مقالاتی که در این ویژه‌نامه آمده است؛ می‌توان به «تحکیم خانواده در آموزه‌های قرآنی»، «خانواده ایده‌آل اسلامی»، «نقش التزام به آموزه‌های دینی در تربیت»، «زن‌، خانه و خانواده در کلام و سیره»، «خانواده و کارکردهای مثبت آن»، «حیا در احیاء نهاد خانواده و جامعه» و «آموزه‌هاى رفتارى اسلام براى کارایى مطلوب خانواده» اشاره کرد.

همچنین «وظایف زن در خانواده»، «وظایف مرد در خانواده»، «نقش عفت و حیا در رضایت‌مندی زن و شوهر»، «نقش مسجد در تعالی و تحکیم بنیان خانواده»، «خانواده از دیدگاه حضرت زهرا(ع)»، «نقش دعا در تحکیم نهاد خانواده از دیدگاه قرآن» و «پاسداری از نهاد خانواده در سیره امام حسین(ع)» از دیگر مقالاتی است که در این ویژه‌نامه آمده است.

علاقه‌مندان برای مشاهده و استفاده از امکانات این ویژه‌نامه می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی راسخون به نشانی www.rasekhoon.net مراجعه کنند.

captcha