رسالت روحانیان؛ دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در تمام شرایط
کد خبر: 1368178
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰

رسالت روحانیان؛ دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در تمام شرایط

گروه اجتماعی: مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور رسالت حوزه و روحانیت را دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: توفیقات انقلاب اسلامی مرهون بیدارگری روحانیت اصیل و بصیرت مردم ایران است.

حجت‌الاسلام محرم‌علی فراشی، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشوردر گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از روحانیان به‌عنوان پرچمداران بصیرت و مدافعان حریم اسلام نام برد و خواستار حضور هر چه بیشتر روحانیت در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی شد.
وی دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی در تمام شرایط را رسالت اصلی روحانیان دانست و اظهار کرد: توفیقات انقلاب اسلامی مرهون بیدارگری روحانیت اصیل و بصیرت مردم ایران است و وجود پربرکت امام خمینی(ره) به‌عنوان یک روحانی جلیل‌القدر از سلاله نبی مکرم اسلام‌(ص) را احیاگر نهضت نبوی و باعث برقراری حکومت دینی در عصر شیطنت استکبار جهانی دانست.
حجت‌الاسلام فراشی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام در چند سال اخیر بیان کرد: در چند سال اخیر و با شکل‌گیری موج بیداری اسلامی در منطقه، همه فهمیدند که انقلاب اسلامی ایران مرزهای جغرافیایی را دریده و تا عمق قلب‌های آزادیخواهان جهان نفوذ کرده است.
وی با اشاره به اینکه این امر باعث شده که استکبار ارکان این نهضت را مورد هجمه قرار داده است، بیان کرد: فتنه‌انگیزی و فرافکنی سیاسی، شعله‌های اختلاف را در جوامع اسلامی برافروخته و با تطمیع و تجهیز عده‌ای گمراه خود فروخته ی مزدور، باعث ترویج افراطی‌‌گری، تکفیر و مسلمان‌کشی شود و خود از دور نظاره کرده و چهره‌ی مدافع اصول انسانی و حقوق بشر به خود بگیرد.
رئیس دبیرخانه دائمی ستاد هفته وحدت در ادامه ضمن تقدیر از حضور دشمن‌شکن و پر‌شور مردم استان کردستان در برنامه‌های باشکوه هفته وحدت، پیام انقلاب اسلامی را پیام وحدت، دوستی و عزت دانست و از روحانیان خواست مثل همیشه، منادی وحدت و مبین ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند.
وی با اشاره به توطئه‌های تفرقه‌انگیزانه دشمنان اسلام، رهبری‌های داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری‌(مدظله‌العالی) به‌عنوان خلف صالح امام راحل‌(ره) را باعث تحکیم پایه‌‌های وحدت در جهان اسلام و افزایش بصیرت در جوامع اسلامی، حتی بین ملت‌های آزاده غیر‌مسلمان دانست.
حجت‌الاسلام فراشی عمل به آموزه‌های اسلام عزیز و منویات معظم‌له را، تنها راه نجات مسلمین از دست استکبار خواند و از تلاش‌های مستمر و خستگی‌ناپذیر حضرت آیت‌الله حسینی‌شاهرودی ، نماینده معزز ایشان در ایجاد فضای تقریبی و گسترش وحدت اسلامی در استان فرهنگی کردستان نیز تقدیر کرد.

captcha