عزای غربت غریب سامرا در رادیو معارف
کد خبر: 1352787
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۵

عزای غربت غریب سامرا در رادیو معارف

خبرنگاران افتخاری/ جلال بیطرفان: رادیو معارف با پخش ویژه‌برنامه زنده «غریب سامرا» در ماتم شهادت امام حسن عسکری(ع)سوگوار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع)، ویژه‌برنامه زنده «غریب سامرا» از رادیو معارف پخش می‌شود.
در این برنامه حجت‌الاسلام و المسلیمن سیدهادی عظیمی، استاد حوزه و دانشگاه، سبک زندگی دینی با الهام از سیره، سخن و رفتار فردی و اجتماعی امام حسن عسکری(ع) مورد بررسی قرار می‌دهد. ایمان کامل به خدا، عمل به واجبات و نفع آن برای انسان، تأسی به رسول و امامان، امر به معروف و نهی از منکر، شب زنده‌داری، خردورزی، اجتناب از کینه، دروغ، شوخی بی‌جا، کارهای ذلت بار، جهل و شرک و ... از نمونه مباحثی است که در این برنامه مورد بحث قرار می‌گیرد.
ویژه‌برنامه زنده «غریب سامرا» کاری از گروه معارف و علوم اهل بیت(ع) به سردبیر تهیه‌کنندگی اکبر طالبی‌نیا و گویندگی رضا حبیبی، 20 دی‌ماه از ساعت 8:35 تقدیم عزاداران و سوگواران شنونده رادیو معارف می‌شود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به مباحث مطرح شده در این برنامه می‌توانند برای دریافت پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «غریب سامرا» در پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو معارف مراجعه کنند.
captcha