خون شهدا موجب تقویت راه مقاومت است
کد خبر: 1337371
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲

خون شهدا موجب تقویت راه مقاومت است

گروه سیاسی: فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خون شهدا موجب تقویت راه مقاومت است، گفت: اگر امروز دولت‌مردان غربی سر تعظیم در مقابل دولت و نظام ما فرود می‌آورند، همه به برکت خون شهیدان است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، قوام یوسفی، فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی عصر روز گذشته، 19 آذر در دیدار با خانواده‌های شهدای شهرستان خوسف گفت: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا است.



وی ادامه داد: شهدا بر گردن ما حق دارند و این دین و مسئولیت متوجه ماست که با کمک خداوند و خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا بخشی از این دین و مسئولیت را جبران کنیم.



فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی افزود: اگر امروز اقتدار، عزت و آبرو داریم، اگر امروز دولت مردان ما با قدرت در جهان حرف می‌زنند، اگر امروز دولت‌مردان غربی سر تعظیم در مقابل دولت و نظام ما فرود می‌آورند، همه به برکت خون شهیدان است.



یوسفی تصریح کرد: اگر امروز هر گامی در راستای خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا برداریم، باز هم در مقابل شهیدان و خانواده معززشان مدیونیم.



وی متذکر شد: شهدا گل سرسبد جامعه ما بودند که انتخاب شده این راه را پیمودند و ما اکنون در کنار خانواده آنها هستیم تا بگوییم ما آمده‌ایم درس بگیریم و بگوییم سرباز شماییم.



گفتنی‌ است؛ از خانواده‌های شهیدان غلامرضا ضابطی و محمدرضا نصراللهی و ستوان یکم جانباز مهدی خانباد بازدید و با اهدای هدایایی از آنها تقدیر و تشکر شد.

captcha