انقلاب اسلامی مدیون خون پاک شهدا است
کد خبر: 1321074
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
فرماندار شهرکرد:

انقلاب اسلامی مدیون خون پاک شهدا است

گروه خبرنگاران افتخاری/سجاد شبانیان: فرماندار شهرکرد در دیدار با خانواده شهیدان کریم بیاتی، سیدمحسن علوی، حمیدرضا و اسماعیل محمودی گفت: انقلاب اسلامی مدیون خون پاک شهدا است.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فرماندار شهرستان شهرکرد و معاون اداری و مالی شهرداری شهرکرد با خانواده شهیدان کریم بیاتی، سیدمحسن علوی، حمیدرضا و اسماعیل محمودی دیدار و گفت‌وگو کرد.


در این دیدارهای صمیمی، مراد کاظمی، فرماندار شهرستان شهرکرد با تأکید بر حفظ ایثارگری‌ها و رشادت‌های دلاورمردان ایران اسلامی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا و فداکاری‌های خانواده والاقدر این عزیزان است.


فرماندار شهرستان شهرکرد، شهادت را افتخاری بزرگ و توفیقی الهی برای تقرب و نزدیکی به خداوند دانست و گفت: عزت، اقتدار و افتخار امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی، برگرفته از فداکاری و ایثار جوانانی است که جان خویش را برای حفظ و احیای ارزش‌های اصیل و گرانقدر اسلام و انقلاب اسلامی نثار کردند.


وی تصریح کرد: ادامه دادن راه شهدا تضمین‌کننده راه سعادت و پیشرفت این نظام در ابعاد مختلف است. 


همچنین، معاون اداری و مالی شهرداری شهرکرد نیز در این دیدار گفت: یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری ارج نهادن به خانواده عزیز شهدا است.


علی‌اکبر معتمدی بر تکریم و پاسداشت مقام شامخ شهدا تأکید کرد و حضور در بیت شهدا و رسیدگی به مشکلات آن‌ها را از جمله وظایف و مسئولیت‌های مهم مدیران شهری  برشمرد. 


وی افزود: در کنار خانواده شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس نیز از جمله برکات جامعه به شمار می‌آید و دیدار با آن‌ها برای مسئولان و مدیران شهری مایه مباهات و افتخار است.


همچنین، در این دیدارها که جمعی از مدیران شهری و بنیاد شهید استان حضور داشتند ضمن رسیدگی به مشکلات خانواده این شهیدان با اعطای لوح تقدیر از زحمات آ‌ن‌ها قدردانی شد.
captcha