برگزاری 51 دوره آموزش قرآن در استان سیستان و بلوچستان
کد خبر: 1320365
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷

برگزاری 51 دوره آموزش قرآن در استان سیستان و بلوچستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به‌همت اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان سیستان و بلوچستان 51 دوره آموزش قرآن به مؤسسات قرآنی عضو اتحادیه این استان واگذار شد.

سیدمهدی پورموسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام  این خبر گفت: به‌همت اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان سیستان و بلوچستان و همکاری تبلیغات اسلامی استان 51 دوره آموزش قرآن به مؤسسات قرآنی عضو اتحادیه این استان واگذار شد.
وی در رابطه به‌مدت زمان اجرای این طرح توسط مؤسسات قرآنی، افزود: مؤسسات قرآنی که اجرای این طرح‌ها به آنها واگذار شده است موظف هستند تا تا پایان شش ماه دوم سال کلاس‌ها برگزار کنند.
پورموسوی اظهار کرد: این طرح از شنبه، 25 آبان‌ماه به مؤسسات قرآنی ابلاغ شده است و مؤسسات باید نتایج را در پایان کلاس‌ها برای اتحادیه استان ارسال کنند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان سیستان و بلوچستان در رابطه با رشته‌های آموزشی این طرح افزود: این کلاس‌ها در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید، مفایهم و حفظ قرآن برگزار می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مؤسسات قرآنی این استان در طول سال علاوه بر دوره‌هایی که از سوی اتحادیه به آنها واگذار می‌شود، در تمام رشته‌های قرآنی کلاس برگزار می‌کنند.

captcha