دستاوردهای انقلاب اسلامی و شکوه نظام در جهان به برکت خون شهیدان است
کد خبر: 1318105
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
نماینده قم در مجلس:

دستاوردهای انقلاب اسلامی و شکوه نظام در جهان به برکت خون شهیدان است

گروه سیاسی: احمد امیرآبادی فراهانی گفت: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و شکوه و عظمتی که در جهان بوجود آمده به برکت خون پاک شهیدان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از قم، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی شب گذشته، 24 آبان در یادواره 17 شهید روستای جنت‌آباد قم گفت: این دستاوردهای عظیم و شهدای بزرگوار که جان شیرین خود را در راه ولایت، حفظ دین و اعتلای ارزش‌های اسلامی تقدیم نمودند، اجازه نخواهند داد در مقابله استکبار جهانی ذره‌ای از اصول عقب‌نشینی کنیم.
وی همچنین با اشاره به ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان(ع) افزود: این ملت با تاسی به نهضت عاشورا، در برابر شرارت‌های دشمنان دین و میهن اسلامی لحظه‌ای آرام نخواهد نشست.
امیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: اگر بر سر اصول خود پافشاری کنیم، دشمن کوتاه خواهد آمد و دشمن نیز در مذاکرات خود همواره دنبال این است که ما از مواضع اصولی خود کوتاه بیاییم.
وی در ادامه با اشاره به فتنه 88 و وقایع عاشورای آن سال ادامه داد: ضربه‌ای که خوردیم از دست خواص بود، خواصی که گرفتار شهوت مقام و دنیا شدند و در زمین دشمن بازی کردند در حالی که مردم با بصیرت ما، در ولایت‌پذیری جلوتر از خواص حرکت می‌کردند.
یادواره 17 شهید روستای جنت‌آباد قم جمعه شب با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در یادواره شهدای روستای جنت‌آباد که به همت پایگاه سه بسیج امام خمینی(ره) روستا و پایگاه خواهران حضرت معصومه(س) برگزار شد، فرمانده حوزه 21 بسیج شهید جلالی قنوات، فرماندهان پایگاه‌های بسیج روستایی، فرماندهان پاسگاه انتظامی لنگرود و کلانتری 37 قنوات، خانواده‌های معظم شهدا، روحانیون و اهالی شهید پرور روستا حضور داشتند.
پخش کلیپ دفاع مقدس، نوحه‌خوانی و سخنرانی کوتاه پدر بزرگوار شهید حسنی و روایت‌گری اسکندری از یادگاران دفاع مقدس، از بخش‌های دیگر این یادواره بود.

captcha