اعلام مراکز اهدای خون استان تهران در ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)
کد خبر: 1316264
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۹

اعلام مراکز اهدای خون استان تهران در ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)

گروه سلامت:اسامی واحدها و مراکز اهدای خون استان تهران که 22 و 23 آبان‌ماه همزمان با ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) فعال هستند اعلام شد و داوطلبان اهدای خون می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اسامی واحدها و مراکز اهدای خون استان تهران که 22 و 23 آبان‌ماه همزمان با ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) فعال هستند اعلام شد و داوطلبان اهدای خون می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

مراکز وصال به آدرس خیابان انقلاب، وصال شیرازی، بالاتراز تقاطع طالقانی، شماره 99، تلفن  5-88959093 از ساعت 8 صبح تا پایان مراسم، آزادی، میدان آزادی داخل پارک المهدی (ع) جنب  ساختمان شهر کتاب، تلفن 66055009 ، نارمک، بین میدان رسالت و چهارراه سر سبز نبش خ 49 تلفن: 77191144، پیشوای ورامین، صحن مطهر امام زاده جعفر (ع) از ساعت 13 تا 23 پذیرای داوطلبان اهدای خون در روز تاسوعا خواهند بود.

پایگاه‌های انتقال خون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به آدرس شهرری ضلع غربی حرم، میدان مدرسی ساختمان  ری شناسی از 9 صبح تا پایان مراسم و اندیشه فاز 3، مدرسه آیین تربیت از 9 لغایت 19 در روز تاسوعا آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند.

بنا بر این گزارش، مراکز وصال از 7 صبح لغایت پایان مراسم، آزادی، نارمک و پیشوای ورامین از ساعت 9 تا 21 ، حرم حضرت عبدالعظیم (ع) از 9 صبح تا پایان مراسم و اندیشه از  9 لغایت 19 در روز عاشورا آماده ارائه خدمات هستند و مراجعان داوطلب می‌توانند با در دست داشتن کارت شناسایی عکس دار به این پایگاه‌ها مراجعه کنند.

captcha