120 دوره آموزش قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
کد خبر: 1311481
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
طی شش ماه دوم؛

120 دوره آموزش قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان و اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان منعقد شده، سهمیه 120 دوره آموزش قرآن به این اتحادیه واگذار شده است.

سیدمهدی پورموسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان سیستان و بلوچستان


سیدمهدی پورموسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: نشست اعضای هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان سیستان و بلوچستان با حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان دوشنبه، 13 آبان‌ماه برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: این نشست از ساعت 12:30 تا ساعت 14 در دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد و در این نشست گزارشی از روند فعالیت و برنامه‌های قرآنی اجرا شده در استان توسط اتحادیه ارائه شد.

پورموسوی تصریح کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده در این نشست تفاهم‌نامه‌ای بین اعضای هیئت مدیره اتحادیه و کارشناسان علوم قرآنی تبلیغات اسلامی به امضاء رسید و سهمیه اجرای 120 دوره آموزش قرآن به این اتحادیه واگذار شد.

وی در ادامه با اشاره به رشته‌های این دوره‌های آموزشی بیان کرد: این دوره‌های آموزشی در رشته‌های مفاهیم، قرائت و حفظ قرآن در مؤسسات قرآنی این استان که عضو اتحادیه مؤسسات قرآنی هستند برگزار خواهد شد.

پورموسوی تصریح کرد: زمان اجرای این طرح از اول ماه محرم آغاز می‌شود و مؤسسات قرآنی موظف هستند تا پایان سال جاری کلاس‌ها را به اتمام رسانده و نتایج را برای اتحادیه ارسال کنند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: 5 نفر به نمایندگی از استان سیستان و بلوجستان در مجمع اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور که اول آذرماه سال جاری برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

captcha