فرهنگ ایثار و مقاومت با جهاد تبیین منتقل شود
کد خبر: 4143285
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

فرهنگ ایثار و مقاومت با جهاد تبیین منتقل شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت باید به نسل نوجوان و جوان امروز در قالب جهاد تبیینی منتقل شود، گفت: یکی از اقدامات مؤثری که جامعه انقلابی باید در این ایام به آن بپردازد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت است زیرا اگر اینها نبود قطعا امروز اقتدار و پیشرفتی نداشتیم.

نادر حسینی عضو شورای کلانشهر رشت

نادر حسینی، سخنگو و عضو هیأت رئیسه شورای کلانشهر رشت در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه سوم خردادماه، اظهار کرد: فرارسیدن سالروز حماسه سوم خردادماه را به همه فاتحان و عزیزانی که با ایثارگری در خط مقدم دفاع از حق ایستادند، تبریک می‌گوییم و یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی می‌داریم و امیدواریم بتوانیم رهروان واقعی مکتب شهدا باشیم.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: یکی از اقدامات مؤثری که جامعه انقلابی باید در این ایام به آن بپردازد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت است زیرا اگر اینها نبود قطعا امروز اقتدار و پیشرفتی نداشتیم.

عضو هیأت رئیسه شورای کلانشهر رشت گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت باید به نسل نوجوان و جوان امروز در قالب جهاد تبیینی منتقل شود و این تکلیفی است که مقام معظم رهبری تأکید فرموده‌اند، اگر نوجوانان و جوانان امروز با مفاهیم واقعی دفاع مقدس و مقاومت آشنا شوند با تأسی به دلاورمردان دوران دفاع مقدس، جوانمردی و شجاعت آنان مقابل هرگونه تعدی به مرزهای خاکی و اعتقادی می‌ایستند.

این عضو کمیسیون فرهنگی شورای کلانشهر رشت بیان کرد: در توسعه و اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت کارگروهی را در کمیسیون فرهنگی شورا تشکیل دادیم تا موضوعات مربوط به ایثارگران، جانبازان و شهدا را دنبال کنیم. مشارکت در برگزاری یادواره شهدا، زیباسازی شهر در حوزه ایثار و مقاومت، بروز کردن تمثیل شهدای بزرگوار، دیدار هفتگی با خانواده معظم شهدا و تقدیر از آنها از جمله اقداماتی است که در این کارگروه در راستای برگزاری دومین کنگره هشت‌هزار شهید استان دنبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha