سوم خرداد نماد اراده و عزم مردم ایران است
کد خبر: 4143208
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

سوم خرداد نماد اراده و عزم مردم ایران است

فرمانده ناوگان شمال نداجا و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) با بیان اینکه سوم خردادماه نماد اراده و عزم مردم ایران با پشتوانه ایمان به خداوند و تبعیت از فرماندهی کل قوا است، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ایمان و با تبعیت از فرمانده کل قوا و با پشتیبانی مردمی توانسته‌اند اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در اقصی نقاط عالم به رخ جهانیان بکشانند.

دریادار دوم عرشه و ستاد حمیدرضا سعادت فرمانده ناوگان شمال نداجا

به گزارش ایکنا از گیلان، دریادار دوم عرشه و ستاد حمیدرضا سعادت، فرمانده ناوگان شمال نداجا و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) امروز، سوم خردادماه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بندر انزلی که در میدان صبحگاه ناوگان شمال برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: سوم خردادماه نماد اراده و عزم مردم ایران با پشتوانه ایمان به خداوند و تبعیت از فرماندهی کل قوا است.

وی افزود: در روزگاری که دشمنان و نماینده آنها صدام بعثی به این مرز و بوم حمله‌ور شد، با پشتیبانی همه جانبه معاندین نظام به ایران حمله کرد عزم راسخ دلیر مردان این کشور در قالب نیروهای نظامی و پشتیبانی‌های مردمی با تبعیت از دستور ولی امرشان به پا خواستند و این بخش از سرزمین کشور را که مدتی در اختیار دشمن بود از آن بازپس گرفتند.

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) گفت: آنچه منجر به این پیروزی شد بعد از ایمان به خداوند و مدد اهل بیت(ع) رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل در آن روزگار و تبعیت نیروهای مسلح با پشتیبانی نیروهای مردمی بود.

وی با بیان اینکه همه این عوامل امروز هم باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز هم با ایمان به خداوند و شجاعت هر چه تمام‌تر و به روز رسانی خود با تبعیت محض از ولی امر خود فرمانده کل قوا و با پشتیبانی مردمی توانسته‌اند اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در اقصی نقاط عالم به رخ جهانیان بکشانند.

سعادت افزود: امروز هم به لطف خداوند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه، ارتش، بسیج، فرماندهی انتظامی در اوج اقتدار و آمادگی برای دفاع از آرمان‌های دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران و صیانت از منافع و حقوق حقه ملت شریف ایران در هرجای دنیا که التزام کند حضور خواهند یافت.

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) تأکید کرد: گواه و مصداق این موضوع مأموریت با اقتدار ۳۶۰ بود که توسط ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهرماه سال ۱۴۰۱ تا پایان اردیبهشت ماه سال‌جاری انجام گرفت. این اقدام ضمن تأمین امنیت برای دریانوردان و خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پیام صلح و دوستی ملت ایران در این اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا به همگان نشان داد.

وی گفت: حضور در بنادر خارجی و انجام دیپلماسی دفاعی دریایی پیام صلح و دوستی در مقابله با ایران هراسی که معاندین نظام اسلامی ایجاد کرده‌اند در عین اقتدار و اهتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران از اهداف پیش بینی شده برای این مأموریت بود.

انتهای پیام
captcha