لزوم نظارت اصناف بر رعایت حجاب نیروهای زیر مجموعه
کد خبر: 4136483
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

لزوم نظارت اصناف بر رعایت حجاب نیروهای زیر مجموعه

فرماندار شهرستان تالش گفت: رؤسای اتحادیه‌ها و اصناف در فضاسازی شهر و نظارت بر امر پوشش و حجاب اسلامی همکاری لازم را داشته و 12 هزار نیروی زیرمجموعه خود را در حجاب و پوشش مدیریت کنند.

جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان تالش

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی، کیا عاشوری، فرماندار شهرستان تالش امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه در دومین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب که با حضور حجت‌الاسلام نورزاد، امام جمعه شهرستان، اعضای شورای تأمین، جمعی از علمای اهل تسنن و تشیع و رؤسای اتحادیه‌های شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد، بر لزوم فضاسازی ظاهری شهر و جامعه به رعایت حجاب و پوشش مناسب در اماکن اداری از سوی کارکنان و مراجعان و مدیریت پوشش در اماکن عمومی در زیرمجموعه‌های اتحادیه‌های شهرستان تأکید کرد.

وی یکی از فواید بهره‌مندی از حجاب و استفاده از پوشش عفیفانه را حفظ حریم، آرامش و امنیت در خانواده و اجتماع مطرح کرد و افزود: استفاده ابزاری از جذابیت زنان جامعه را به انحطاط می‌کشد. همانگونه که ورزش، غذای سالم و نظافت برای افراد مفید است، پوشش و حجاب نیز به عنوان یکی از سرمایه‌های اصلی اجتماعی در جامعه مطرح است.

عاشوری نقش رؤسای اتحادیه‌ها و تأثیرگذاری بازاریان در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را بی‌بدیل دانست و گفت: رؤسای اتحادیه‌ها و اصناف در فضاسازی شهر و نظارت بر امر پوشش و حجاب اسلامی همکاری لازم را داشته و 12 هزار نیروی زیرمجموعه خود را در حجاب و پوشش مدیریت کنند.

انتهای پیام
captcha