نقش‌آفرینی جهاد دانشگاهی گیلان در حوزه سلامت
کد خبر: 4131899
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

نقش‌آفرینی جهاد دانشگاهی گیلان در حوزه سلامت

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان گفت: جهاد دانشگاهی تلاش دارد تا با کمک به مسئولین استانی در حوزه‌های مختلف به خصوص پزشکی، سلامت و بهداشتی با هر آنچه که در توان دارد گوشه‌ای از درد و رنج مردم بکاهد و برای بهبود شرایط بیماران گام‌های اساسی بردارد.

حمیدرضا مسکنی رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، به همت ستاد دیه استان گیلان و همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند استان گیلان با حضور خیرین، نیکوکاران و مقامات عالی قضایی، مسئولین استانی و شهرستانی شامگاه 16 فروردین‌ماه در رشت برگزار شد.

حمیدرضا مسکنی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان در این مراسم ضمن معرفی جهاد دانشگاهی و خدمات ارائه شده توسط این نهاد انقلابی، به اهمیت توجه به حوزه پزشکی و سلامت، تشخیص بیماری‌های سرطانی توسط جهاد دانشگاهی اشاره کرد و اهتمام نیکوکاران را فرصتی مغتنم برای کمک به افراد کم برخوردار دانست.

وی افزود: جهاد دانشگاهی تلاش دارد تا با کمک به مسئولین استانی در حوزه‌های مختلف به خصوص پزشکی، سلامت و بهداشتی با هر آنچه که در توان دارد گوشه‌ای از درد و رنج مردم بکاهد و برای بهبود شرایط بیماران گام‌های اساسی بردارد.

مسکنی با بیان اینکه گیلان در شرایط حساس کنونی نیاز جدی به حمایت خیرین سلامت دارد، گفت: بی شک کمک و همراهی همیشگی نیکوکاران می‌تواند ما را در این مسیر یاری نماید تا با نیت پاک و معنوی در مسیری الهی و با حمایت در ساخت مجموعه‌ای درمانی و حمایت از خرید تجهیزات پزشکی بستر خدمات‌رسانی بهداشتی درمانی بیش از همیشه فراهم شود.

انتهای پیام
captcha