راهپیمایی روز قدس ۲۵ فروردین‌ماه در سراسر گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4131362
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

راهپیمایی روز قدس ۲۵ فروردین‌ماه در سراسر گیلان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۲۵ فروردین ماه در سراسر استان خبر داد و گفت: روز جهانی قدس موجب تقویت انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و احیای جبهه مقاومت اسلامی شده است.

حجت الاسلام اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست هماهنگی روز قدس با اشاره به پیام معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در ۱۶ مرداد سال  ۱۳۵۸ و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس، اظهار کرد: اکنون پس از گذشت 44 سال از آن روز راهپیمایی روز جهانی قدس به‌عنوان میراث گرانبهای امام خمینی(ره) در بسیاری از کشورهای جهان با شکوه خاص برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس روز اعلام انزجار و نفرت مسلمانان جهان از خوی شیطانی و روحیه سلطه‌گری رژیم صهیونیستی است، افزود: این روز بزرگ بهترین فرصت برای بازخوانی پرونده جنایات رژیم اشغالگر قدس و جلب توجه افکار عمومی جهان به رنج‌ها و مشقت‌های ملت مظلوم فلسطین است.

اشجری به نقش برجسته و محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راهبری جهان علیه رژیم نامشروع صهیونیستی اشاره کرد و افزود: روز جهانی قدس موجب تقویت انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و احیای جبهه مقاومت اسلامی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ننگ عادی سازی رابطه برخی از کشورهای عربی با رژیم غاصب صهیونیستی برای همیشه در تاریخ ثبت شده است، تأکید کرد: سکوت برخی از سران کشورهای عربی در برابر ظلم دژخیمان صهیونیستی علیه مردم به ویژه زنان و کودکان فلسطینی قابل اغماض نیست.

وی با اشاره به تحقق وعده الهی پیروزی جبهه حق علیه باطل، تصریح کرد: مقاومت جبهه اسلامی و اختلافات و شکاف داخلی رژیم جنایتکار صهیونیستی، زمان اضمحلال و نابودی این رژیم نامشروع را نزدیک‌تر کرده است.

اشجری با اعلام تشکیل ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در مرکز استان و همه شهرستان‌های گیلان، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور همه اقشار جامعه در سراسر استان گیلان با شکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به احتمال واقع شدن عید سعید فطر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: روز جمعه ۲۵ فروردین مطابق با ۲۳ ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اعلام شده است.

وی بر اهمیت زمینه‌سازی حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: از ظرفیت مبلغان و ذاکران در مساجد و بقاع متبرکه به‌ویژه در لیالی قدر برای تبیین روز جهانی قدس و اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بهره‌برداری شود.

اشجری با بیان اینکه حضور باشکوه مردم گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گوی دشمنان اسلام و قرآن خواهد بود، تصریح کرد: اگر تصویر دو دختر بدون حجاب شرعی در پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت موجب ذوق‌زدگی دشمنان و انعکاس آن در صفحه اینستاگرام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی شده است بی‌تردید تصاویر حضور زنان محجبه در راهپیمایی روز جهانی قدس سال‌ جاری سبب خشم و ناامیدی سران رژیم کودک‌کش و اشغالگر قدس خواهد شد.

انتهای پیام
captcha