عاملان ضرب و شتم طلبه آمر به معروف دستگیر شدند
کد خبر: 4131158
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

عاملان ضرب و شتم طلبه آمر به معروف دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان ضرب و شتم و حمله به طلبه آمر به معروف در چمارسرای رشت خبر داد.

سردار ملکی فرمانده انتظامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از اطلاع‌رسانی پلیس استان، سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به ایراد ضرب و شتم یک طلبه روحانی توسط تعدادی از اراذل و اوباش و چاقوکشی منجر به جراحت وی از ناحیه کمر، اظهار کرد: به‌دنبال چاقوکشی و ضرب و شتم و حمله به یک طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر در منطقه چمارسرای رشت در نهم فروردین‌ماه، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری عاملان حمله به وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با تأکید بر لزوم احیای امر به معروف و نهی از منکر و حمایت همه جانبه پلیس از این فریضه الهی افزود: پس از انجام یک سری اقدامات فنی و با اشرافیت پلیس، سرانجام هر چهار نفر از عاملان ایراد ضرب و جرح و حمله به آمر به معروف شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، برخورد پلیس با اراذل و اوباش و گردنکشان را قاطع و پشیمان کننده خواند و افزود: متهمان برای بررسی بیشتر و تکمیل پرونده در اختیار پلیس هستند.

گفتنی است؛، روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر در نهم فروردین‌ماه به‌دنبال تذکر به کشف حجاب یک خانم در محله چمارسرای رشت، با چاقو مورد حمله تعدادی از اراذل و اوباش قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده بود.

انتهای پیام
captcha