بصیرت مردم عامل شکست نقشه‌های دشمنان است
کد خبر: 4119463
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

بصیرت مردم عامل شکست نقشه‌های دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول انقلاب اسلامی گفت: بصیرت و آگاهی مردم باعث شکست نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در این 44 سال است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون امروز، 14 بهمن در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: دست یاری و نصرت الهی همیشه یاور انقلاب اسلامی در صحنه‌ها و رخدادها بوده است.

وی با اشاره به آیه 5 سوره مبارکه ابراهیم تصریح کرد: راه نجات مردم از ظلمات، ياد قهر و قدرت خدا نسبت به ستمگران و توجّه به الطاف او نسبت به گذشتگان است و وعده خداوند در یاری در مقابل ستمگران و ظالمان در طول تاریخ بسیار تکرار شده است.

محمدی اظهار کرد: بزرگترین نقشه‌های دشمنان در طول تاریخ کشور در سال‌های 78،88،98  و فتنه اخیر به حول و قوه الهی نقشه بر آب شد و به فرموده مقام معظم رهبری دشمنان در محاسباتشان علیه کشور غلط عمل کردنند چون کشور دارای مردمی مومن، انقلابی و با بصیرت هستند و به خوبی دشمن‌شناس هستند.

وی با بیان اینکه بصیرت و آگاهی مردم باعث شکست نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در این 44 سال است، افزود: امروز پیام انقلاب اسلامی برای جهانیان مخابره می‌شود و به حول قوه الهی در این برهه حساس روز به روز شاهد انشقاق و اختلاف هر چه بیشتر در بین دشمنان هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون تاکید کرد: وحدت، همدلی و برادری نیاز امروز کشور است و دشمنان با برنامه‌ریزی خصوصاً در میان قومیت‌ها به دنبال از بین بردن اتحاد و یکدلی مردم در کشور هستند.

انتهای پیام
captcha