محکومیت اهانت به قرآن در یمن
کد خبر: 4119142
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵

محکومیت اهانت به قرآن در یمن

در جریان تجمعی اعتراضی در شهر حدیده در یمن، هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، دانمارک و هلند محکوم شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از سبانت، در جریان تجمعی که در شهر حدیده در یمن برگزار شد، هتک حرمت و آتش‌زدن قرآن کریم در کشورهای سوئد، دانمارک و هلند محکوم شد.

در این تجمع با حضور علی الکباری، معاون استاندار و مدیران ادارات و دفاتر اجرایی برگزار شد، شرکت‌کنندگان با برافراشتن بنرهایی، جنایت آتش زدن قرآن کریم توسط دشمنان اسلام و مسلمانان را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع همچنین تأکید کردند که سکوت رژیم‌های عربی به ویژه رژیم‌هایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده‌اند و عدم محکومیت جنایت قرآن‌سوزی و اهانت‌های مکرر به رسول خدا(ص) دلیلی کافی بر وجود پروژه‌ای است که این رژیم‌ها آن را برای توطئه علیه مسائل امت اسلامی و مقدساتش دنبال می‌کنند.

سرلشکر فاضل الضیانی، فرمانده محور شمالی در استان الحدیده در این تجمع تأکید کرد که ذلت و سکوت رژیم‌هایی که روابط خود را با یهودیان عادی کرده‌اند، باعث شده آن‌ها نتوانند جنایت قرآن‌سوزی و اهانت به رسول خدا (ص) که نشان‌دهنده خیانتی بزرگ به اسلام و مسلمانان و مقدسات آن‌هاست را محکوم کنند.

الضیانی از امت عربی و اسلامی خواست برای محکومیت این جنایات توهین‌آمیز نسبت به اسلام، مسلمانان و مقدسات آن‌ها و تحریم کالاهای کشورهای متجاوز در راهپیمایی‌های اعتراضی شرکت کنند.

در بیانیه‌ای که در پایان این مراسم اعتراضی منتشر شد، سوزاندن قرآن کریم توسط افراط‌‌گرایان در سوئد، هلند و دانمارک که بیانگر میزان دشمنی با امت اسلامی و بی‌اعتنایی به احساسات آن‌ها است، به شدت محکوم شد.

انتهای پیام
captcha