بیش از ۱۲۰۰ برنامه دهه فجر به همت سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4118644
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

بیش از ۱۲۰۰ برنامه دهه فجر به همت سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه قدس گیلان از برگزاری بیش از یک هزار و ۲۰۰ برنامه توسط سپاه قدس گیلان در دهه فجر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» در حوزه‌های فرهنگی، محرومیت‌زدایی، سازندگی، ورزشی و توسعه زیرساخت‌ها در سراسر استان گیلان برگزار می‌شود.

سرهنگ رضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، سرهنگ احمدرضا منشوری، معاون هماهنگ‌ کننده سپاه قدس گیلان امروز، 11 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است زیرا نظام سلطه با پیروزی انقلاب برچیده شد.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن فراموش انقلاب و امام خمینی(ره) در یاد مردم است، افزود: سازندگی کشور با اولویت مناطق محروم، توسعه و سازندگی کشور، ساخت زیربناهای عظیم کشور، توسعه ریلی، توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی، حمایت از تولید، آبرسانی و توسعه صنعت برق و گاز رسانی و توسعه پتروشیمی و سایر موارد از دستاوردهای اقتصادی انقلاب است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به پیشرفت‌های نظامی و دفاعی کشور در طول 44 سال گذشته بیان کرد: پیشرفت‌های علمی، خودباوری صنعتی و اهتمام به مفاخر علمی کشور، نهضت سوادآموزی، پرورش نسل‌های قوی علمی، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، نانو فناوری، طراحی و ساخت ابر یارانه و پیشرفت در سلول‌های بنیادین از دستاوردهای علمی انقلاب است.

منشوری از برگزاری بیش از ‌یک‌هزار و 200 برنامه توسط سپاه قدس گیلان در دهه فجر خبر داد و افزود: این برنامه‌ها با شعار «ایران استوار، 44 سال افتخار» در حوزه‌های فرهنگی، محرومیت‌زدایی، سازندگی، ورزشی، توسعه زیرساخت‌ها، آبرسانی به برخی روستاها، توزیع بسته‌های معیشتی و جلسات تبیینی و بصیرتی در سرتاسر استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با اعلام جزئیات برنامه‌های‌ پیش‌بینی شده در دهه فجر تصریح کرد: مراسم مهمانی‌ لاله‌ها در گلزار شهدای رشت، نواختن زنگ انقلاب، رژه خودرویی و موتوری، رزمایش جهادگران فاطمی، برپایی میز خدمت، تجلیل از خانواده شهدا و مدافع حرم و امنیت، اکران فیلم‌های جشنواره فجر و عمار، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، تجلیل از رزمندگان شمال‌غرب لشکر 16 قدس گیلان، توزیع بسته‌های معیشتی، آزادی زندانیان غیر عمد، راه‌اندازی استخر پرورش ماهیان مولد سفید، مراسم نورافشانی و جشن انقلاب، سر دادن شعار الله اکبر و شرکت همگانی در راهپیمایی 22  بهمن از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سپاه قدس گیلان در دهه فجر است.

معاون هماهنگ سپاه قدس گیلان با اشاره به توزیع هشت‌هزار بسته معیشتی در دهه فجر بیان کرد: با تلاش خیرین، بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت هشت‌هزار بسته معیشتی توسط سپاه قدس گیلان در دهه فجر تهیه شده و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

منشوری از اجرای 44 پروژه اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: این تعداد پروژه شامل مرمت مسکن محرومین، پل روستایی، سالن ورزشی، آبرسانی و گازرسانی روستایی، صندوق‌های قرض الحسنه، بازارچه و دامداری است.

انتهای پیام
captcha