کسب رتبه سوم نهج‌البلاغه از سوی نماینده چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4118598
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

کسب رتبه سوم نهج‌البلاغه از سوی نماینده چهارمحال‌وبختیاری

«غلامحسین فاتحی» تنها نماینده چهارمحال‌وبختیاری در بخش معارفی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در رشته نهج‌البلاغه، رتبه سوم کشور را در این رشته کسب کرد.

بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه دقایقی قبل با معرفی و تجلیل از برگزیدگان این سه رشته در شهر مقدس قم برگزار شد.

از چهارمحال‌وبختیاری، «غلامحسین فاتحی» تنها نماینده استان در بخش معارفی و رشته نهج‌البلاغه بود که توانست رتبه سوم کشور را در این رشته کسب کند.

فاتحی، معلم آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری و حافظ کل قرآن است که نزدیک به سه دهه در عرصه آموزش و پرورش نیروهای قرآنی در دارالقرآن‌الکریم فرخشهر به فعالیت می‌پردازد. فاتحی در مسابقات بسیاری شرکت کرده و بیش از ۲۰ مقام برتر کشوری را در کارنامه دارد، از سال ۹۰ نیز علاوه بر تقویت و مرور محفوظات، به‌صورت جدی به تفسیر قرآن روی آورده‌ و تاکنون بر نیمی از تفسیر قرآن مسلط است که در این زمینه مقام‌های کشوری متعددی کسب شده و مهم‌ترین آن‌ کسب رتبه نخست کشوری در تفسیر ۱۰ جزء در سال ۹۳ است.

در همین سال، این حافظ کل قرآن مدرک تخصصی حفظ را از دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی کسب کرد که معادل لیسانس علوم قرآنی است و همین امر باعث شد که علاوه بر تدریس زیست‌شناسی، به‌عنوان معلم قرآن نیز در مدارس مشغول فعالیت شود.

انتهای پیام
captcha