بخش ستادی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت برگزار می‌شود
کد خبر: 4117283
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
مسعود وادی‌پور خبر داد:

بخش ستادی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری مرحله اول جشنواره قرآنی این وزارتخانه خبر داد و گفت: مرحله اول بخش ستادی این جشنواره روز هفدهم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

مسعود وادی‌پور، رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز امور قرآنی وزارت بهداشت

مسعود وادی‌پور، رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز امور قرآنی وزارت بهداشت، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برگزاری مرحله دانشگاهی بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، گفت: در این جشنواره بخش‌های ستادی وزارت بهداشت نیز هر کدام به مثابه یک دانشگاه امکان حضور در جشنواره را دارند.

وی افزود: دستگاه‌هایی مانند حوزه ستادی وزارخانه، سازمان بیمه سلامت، سازمان انتقال خون، سازمان اورژانس، سازمان انتقال خون و ... هر کدام به منزله یک دانشگاه تلقی شده و با احتساب دانشگاه‌های علوم پزشکی مجموعه 74 دانشگاه و سازمان وابسته به وزارت بهداشت در بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت حضور خواهند داشت.

وادی‌پور با اشاره به اینکه ثبت نام برای حضور در این دوره از جشنواره تا روز 15 بهمن‌ماه ادامه دارد، تصریح کرد: از روز 15 بهمن‌ تا آخر همین ماه تمام دانشگاه‌ها و دستگاه‌های ستادی ملزم به برگزاری مرحله اول جشنواره هستند. به موازات دانشگاه‌ها بخش‌های ستادی نیز مرحله اول جشنواره را در بخش آوایی برگزار خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز امور قرآنی وزارت بهداشت اظهار کرد: بر همین اساس مرحله دستگاهی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در بخش آوایی روز دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در سالن شهید احدی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تنها بخش آوایی و معارفی جشنواره بیست و هفتم در دو مرحله برگزار می‌شود، بیان کرد: مرحله دانشگاهی بخش معارفی نیز به صورت آزمون برخط یا حضوری(با تصمیم دانشگاه) و در روز دوم اسفندماه برگزار می‌شود. در نهایت نیز نتایج بخش معارفی و آوایی باید تا دهم اسفندماه به دبیرخانه مرکزی ارسال شود. مسابقات در سایر بخش‌ها(ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری) مرحله دانشگاهی ندارند و آثار به صورت مستقیم به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال خواهد شد.

وادی‌پور در ادامه با اشاره به اینکه مرحله کشوری این جشنواره اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد در مورد میزان استقبال دانشجویان از این جشنواره بیان کرد: تا کنون حدود 52 هزار از طریق سامانه ثبت نام کرده‌اند. با توجه به اینکه هر شرکت کننده می‌تواند در چند رشته ثبت نام کند، میزان شرکت‌کنندگان به 70 هزار نفررشته رسیده است.

انتهای پیام
captcha