بانوان در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش مهمی دارند
کد خبر: 4117267
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
رئیس سازمان مدارس صدرا:

بانوان در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش مهمی دارند

حجت‌الاسلام تقدیری با بیان اینکه بانوان در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش مهمی دارند، گفت: باید به دختران و بانوان فعال در عرصه‌های مهم فرهنگی و اجتماعی بیشتر توجه شود.

حجت الاسلام تقدیری مسئول بنیاد ملی نوجوان و رئیس سازمان صدرا کشوربه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام حامد تقدیری، مسئول بنیاد ملی نوجوان و رئیس سازمان مدارس صدرا کشور در جمع دانش‌آموزان مدرسه صدرای ولایت گرگان که روز گذشته، 4 بهمن در این مدرسه برگزار شد، با بیان‌ اينكه اساس جامعه اسلامی زنان بوده و این زنان هستند که نیمی از جامعه تشکیل داده‌اند، گفت: بانوان مادران و مربی جامعه هستند و مهم‌ترین جریان تمدن‌سازی در دستان توانمند زنان بوده و نقش مهمی در تحقق نوین اسلامی دارند.

مسئول بنیاد ملی نوجوان و رئیس سازمان مدارس صدرا کشور با اشاره به اینکه ما در معرفی عرصه بانوان و همت دختران انقلاب کوتاهی کردیم، افزود: روایت نکردن فعالیت‌ها و مجاهدت‌های زنان انقلاب یک معضل جدی بوده و قطعا به ضرر ما تمام خواهد شد، لذا باید به نوجوانان و بانوان فعال در عرصه‌های مهم فرهنگی و اجتماعی توجه بیشتر صورت بگیرد.

رئیس سازمان ملی صدرا با بیان اینکه زنان و دختران فرماندهان آینده هستند که باید در عرصه و میدان تربیت و هویت آماده باشند و میدان‌داری کنند، گفت: در انقلاب اسلامی بانوان نقش اساسی داشتند و زنان بیش از 4 هزار شهيد در دفاع مقدس تقديم این کشور کردند و امروز هم در عرصه‌های مهم فرهنگی و جنگ‌نرم دشمن در میدان بوده و نقش خود را ایفا کردند.

رئیس بنیاد ملی نوجوانان با بیان‌ اینکه راهیان نور سفری معنوی است که باید قدر این فرصت‌ها را دانست و این سفر نوعی دعوت شهيدان است، گفت: در منطقه عملیاتی باید گوشه‌ای نشست و مانند معتکف با شهيدان خلوت کرد و به آن‌ها قول عمل داد چرا که دوست واقعی انسان شهيدان هستند که به عهد خود عمل کردند.

وی با اشاره به اینکه شما باید با هدف حرکت کنید و مانند یک فرمانده گام به گام با برنامه‌ریزی به بیش بروید، گفت: خانه هر دختر مساوی است با یک سنگر و شما برای فتح قله‌ها و سنگرهای آینده برنامه جامع داشته باشید چرا که آینده انقلاب اسلامی و تمدن انقلاب اسلامی را بانوان رقم خواهند زد.

حجت‌الاسلام تقدیری با بیان‌ اینکه مسئله اصلی بانوان اثری‌گذاری در زندگی و تربیت راهبردی است، گفت: دختران جامعه ما باید با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در چند سال آینده یک دختر توانمند و اثر‌گذار بوده و شناخت کافی در عرصه بین‌الملل و اتقاقات روزمره داشته باشند.

انتهای پیام
captcha