وقف ۱۰ میلیارد ریالی نیکوکار ۸۱ ساله بوشهری
کد خبر: 4117006
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

وقف ۱۰ میلیارد ریالی نیکوکار ۸۱ ساله بوشهری

نیکوکار ۸۱ ساله دَیِری با وقف ۱۰ میلیارد ریالی از اموالش به نیت کمک به ایتام و مستمندان به زندگی خود برکت بخشید.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور، عضو شورای فرهنگ عمومی و مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر، در گفت‌و‌گو با ایکنا از بوشهر، با تأکید بر ترویج و توسعه وقف‌های مهدوی و قرآنی، بیان کرد: واقف خیراندیش، سلمان ابراهیمی تاکنون ۱۰ میلیارد ریال از اموال خود را وقف کرده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر در ادامه افزود: یک باب ساختمان مسکونی ۳۳۲ مترمربعی را واقع در خیابان صدا و سیمای شهرستان دَیِر، به نیت برگزاری مراسمات میلاد و شهادت حضرت زهرا(س) از اولین موقوفات این واقف نیک‌اندیش دَیِری است.

وی گفت: درآمد این موقوفه برای کمک به ایتام و مستمندان مناطق شهری و روستای و فعالیت های عام المنفعه در شهرستان دَیِر خرج می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور از برپایی بیش از ۴۰ کرسی تلاوت قرآن کریم به‌مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خبرداد و اظهار کرد: در راستای تقویت فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی مراکز افق در آستان مقدس و بقاع متبرکه شهرها و روستاهای استان بوشهر طرح کرسی تلاوت با حضور قاریان بومی و کشوری از سوی معاونت فرهنگی و اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر و با همکاری و پوشش رسانه‌ای خبرگزاری بین‌المللی ایکنا شعبه بوشهر در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
captcha