اجرای طرح رتبه‌بندی حراست از جایگاه معلمان است
کد خبر: 4115768
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

اجرای طرح رتبه‌بندی حراست از جایگاه معلمان است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان رتبه‌بندی معلمان را در واقع حراست از جایگاه آنان دانست و گفت: زندگی مادی معلمان و فرآیند اخلاقی آنان با اهمیت است و در عین حال باید حریم معلم حفظ شود. از شخصیت‌های برجسته حوزوی برای ارتقای آموزش و پرورش استفاده شود و افرادی را تربیت کنید که به فکر حکومت دینی باشند.

دیدار وزیر آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز، 29 دی‌ماه در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه زیربنای فرهنگ، تمدن و ساختار انسانی است و اظهار کرد: زیرساخت‌های آموزشی باید مورد توجه باشند، در جذب و پذیرش معلمان و مربیان باید نهایت دقت صورت گیرد.

وی با اشاره به ضرورت تلاش برای فراهم کردن مقدمات تمدن اسلامی، افزود: بعد از انقلاب اسلامی اگر در بخشی ریزش داشته‌ایم ناشی از ضعف‌های ما و مربیان بوده، تربیت دختران و پسران برای آینده موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا برای تمدن اسلامی به انسان‌هایی نیاز داریم که ذوب در اسلام باشند.

امام جمعه رشت رتبه‌بندی معلمان را در واقع حراست از جایگاه معلمان دانست و گفت: زندگی مادی معلمان و فرآیند اخلاقی آنان با اهمیت است و در عین حال باید حریم معلم حفظ شود. از شخصیت‌های برجسته حوزوی برای ارتقای آموزش و پرورش استفاده شود و افرادی را تربیت کنید که به فکر حکومت دینی باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تصریح کرد: ولایت‌فقیه یک اصل در مسیر تعالی جامعه بوده که هنوز نهادینه نشده است لذا همگان باید شناخت درستی از مسئله ولایت‌فقیه داشته باشند زیرا دشمن امروز ولایت‌فقیه را زیر سوال برده است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه تربیت افرادی که به نیازمندی‌های جامعه اسلامی توجه کرده و در تراز نظام اسلامی باشند، ضرورت دارد، افزود: آموزش و پرورش بر زیر مجموعه‌های خود نظارت بیشتری کند و در عین حال ارتقای علمی معلمان و زیر مجموعه دنبال شود. دانشجویی که سیاست را نداند، فریب شهرت و سیاست غرب را خواهد خورد بنابراین لازم است بینش سیاسی داشته باشد از طرفی آموزش و پرورش نباید میدان تاخت و تاز برخی رجال سیاسی شود بلکه باید فضای آرام برای کسب علم و دانش و معرفت باشد.

یوسف نوری، وزیرآموزش و پرورش امروز، 29 دی‌ماه در سفری یک‌روزه به گیلان سفر کرده که دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه رشت، حضور در منزل خانواده معظم شهید، بازدید از چند پروژه عمرانی،  حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان و دیدار با جامعه فرهنگیان از جمله برنامه‌های سفر به گیلان است.

انتهای پیام
captcha