برگزاری بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت زن در گلستان
کد خبر: 4113713
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

برگزاری بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت زن در گلستان

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت زن در سراسر استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها به همت تشکل‌های دینی و انقلابی و موسسات و مراکز قرآنی به صورت مردمی در استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام دیلمی معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات گلستان

حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زهرا(س) و ایام بزرگداشت هفته زن گفت: ایام گرامیداشت هفته زن بهترین فرصت برای تبیین عظمت الگوی فاطمی بوده و بانوی بزرگواری که در همسرداری و فرزندپروری و دفاع از ارزش‌های اسلامی و جایگاه رفیع امامت و ولایت حقیقتا الگوی ماندگار برای تمام بشریت است.

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه جهان تشنه شنیدن معارف فاطمی است، افزود: اگر نگاهی به آموزه‌های دینی و اسلامی داشته باشیم بانوان در قامت اسلام ناب یکی از مهم‌ترین ارکان تمدنی و جامعه پردازی می‌باشد.

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان‌اینکه باید الگو و سیره حضرت زهرا(س) در بین جوانان و نوجوانان تبیین شود، افزود: امروزه آنچه غرب به دنبال آن بوده این است که کرامت زن را زیر سوال ببرد و این موضوع در اغتشاشات اخیر توسط دشمنان انقلاب به خوبی ترسیم شد لذا باید جایگاه زن در تمدن غرب برای جوانان تبیین شده و در این زمینه روشنگری صورت بگیرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت زن در سراسر استان خبر داد وگفت: این برنامه‌ها به همت تشکل‌های دینی و انقلابی و موسسات و مراکز قرآنی به صورت خودجوش و مردمی در سراسر استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام دیلمی تصریح کرد: جشنواره حرف آورد با حضور سلاله های فاطمی، همایش ره آورد فاطمی با موضوع زیباشناسی سبک زندگی اسلامی، مسابقات فرهنگی، اعزام مبلغ و مبلغه جهت تبلیغ، دیدار با مادران و همسران شهدا اسوه های صبر و مقاومت، اعزام گروه‌ها و هم خوانی سرود در محلات، نشست‌های معرفتی و کارگاه‌های آموزشی فاطمه شناسی، نمایشگاه دستاوردهای زنان روستا، همایش پیاده‌روی بانوان، همایش بزرگ زن، عفت، افتخار، تجلیل از فعالان عرصه تبلیغ، کنشگران فرهنگی و قرآنی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، همایش الگوی زن‌سوم ویژه زوجین‌ از جمله برنامه‌های هفته گرامیداشت زن است.

وی همچنین تجلیل از بانوان حافظ قرآن را از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت زن در استان برشمرد و گفت: مسابقه نقاشی من و مادرم، تجلیل از بانوان رزمنده، میزگرد جایگاه زن در انقلاب، پویش ختم صلوات، مسابقات نقاشی و خطاطی با موضوع مادر مهربانی ها، همایش مادران فاطمی و زیست عفیفانه، برپایی جشن در اماکن مذهبی و مساجد از برنامه‌های پیش بینی شده در ایام هفته گرامیداشت زن می‌باشد.

انتهای پیام
captcha