سردار سلیمانی؛ الگوی بیداری اسلامی
کد خبر: 4111682
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

سردار سلیمانی؛ الگوی بیداری اسلامی

طلبه سطح سه حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: شهید سلیمانی الگوی بیداری اسلامی بود که نقش موثری در تشکیل نهضت آن داشت.

حوزه علمیه خواهران اردبیلرویا موسوی، طلبه سطح سه حوزه علمیه خواهران استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نقش موثر و بسزایی در تشکیل نهضت بیداری اسلامی و ایجاد جبهه مقاومت علیه توطئه‌های دشمنان داشت.

وی بیان کرد: شهدای بسیاری امروز بعنوان الگوی جوان ایرانی و مسلمان شناخته می‌شوند و در این بین نقش تاثیرگذار مکتب سلیمانی در بین نسل‌های انقلاب بسیار خاص و ویژه‌ است.

موسوی افزود: بسیاری از کشورهای دنیا از داشتن چنین شخصیت‌های مجاهد و انقلابی محرومند و همواره به دنبال خلق مفاهیمی از این قبیل هستند، لذا با این وجود کشور ما بسیار بیشتر از این اسوه‌های مقاومت و ایثار دارند و شاخصه‌های فراوانی را در رابطه با شهدا داریم.

طلبه سطح سه حوزه علمیه خواهران استان اردبیل، تاکید کرد: شهدایی که اخلاص، بصیرت و وحدت کلمه داشتند و از ولی خود دفاع می‌کردند الگوهای معنوی و پر محتوایی برای نسل جوان امروزی بحساب می‌آیند.

موسوی ادامه داد: دانش‌آموزان و جوانان غیور کشور ایران باید از شاخصه‌ها، بخصوص شهدای مدافع حرم که سردار سلیمانی شاخصه این مقاومت است، نقش و الگوی خود را در زندگی از این شهدای والامقام بگیرند، چرا که شهدا همیشه زنده بوده و برای ما الگو و سرمشق هستند، لذا باید تاریخ برای نسل‌های جوان انقلاب بازخوانی شود.

صوت.

 

انتهای پیام
captcha