پیکر پاک سه شهید گمنام در البرز آرام می‌گیرد
کد خبر: 4111277
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶

پیکر پاک سه شهید گمنام در البرز آرام می‌گیرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز گفت: پیکرهای پاک سه شهید گمنام دفاع مقدس، روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در کرج تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

سردار ابوالفضل اسلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز، ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز اظهار کرد: از روز ۲۷ آذرماه و همزمان با ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک شش شهید تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس میهمان مردم این استان شدند.

وی اظهار کرد: پیکر پاک چهار تن از این شهدا همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) در جمع عزاداران فاطمی در کرج تشییع شد که پیکر مطهر دو تن از این شهدا یکی در شهرستان فردیس و دیگری در معراج شهدای بیلقان ابتدای جاده کرج ـ چالوس آرام گرفت.

اسلامی با بیان اینکه پیکر پاک دو تن دیگر از این شهدا روز پنجشنبه هفته جاری تشییع و به خاک سپرده می‌شود، گفت: مراسم تشییع یکی از این شهدا ساعت هشت روز پنجشنبه برگزار می‌شود و سپس در پادگان آموزشی شهید چمران فراجا واقع در منطقه قزلحصار کرج به خاک سپرده خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: مراسم تشییع شهید دیگر نیز ساعت ۱۱ روز پنجشنبه در کرج برگزار می‌شود و سپس در باشگاه میلاد فرهنگی ورزشی شهرداری کرج آرام می‌گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز اضافه کرد: همچنین مراسم تشییع پیکر پاک شهید دیگری نیز ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه، ۱۶ دی‌ماه در کرج انجام می‌شود و برای خاکسپاری به بوستان مهر کیانمهر کرج انتقال می‌یابد.

انتهای پیام
captcha