مسئولان باید از ظرفیت بسیج و مردم استفاده کنند
کد خبر: 4106982
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

مسئولان باید از ظرفیت بسیج و مردم استفاده کنند

فرمانده سپاه قدس گیلان بسیج را بزرگترین تشکیلات مردمی در جهان معرفی کرد و گفت: مسئولان باید از ظرفیت بسیج و مردم استفاده کنند، امام راحل(ره) ملت ایران را شناخت و در دوران دفاع مقدس با همین مردم جنگ را در حوزه پشتیبانی و نیروی انسانی اداره کرد و به موفقیت رساند.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز، 23 آذرماه در نهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان گیلان که در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد، با بیان اینکه هدف امام راحل(ره) از تشکیل حکومتی براساس اصل اسلام ناب محمدی و قطع سلطه استکبار در ایران و جهان بوده است، اظهار کرد: امام راحل(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانستند که ممکن است تمام جهان علیه ایران اسلامی شوند زیرا امام خمینی(ره) دست سلطه را از ایران قطع کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های مداوم دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی در طول 44 سال گذشته، افزود: در این 80 روز هم تمام دنیا از اتحادیه اروپا گرفته تا جهان عرب، سعی کردند در ایران سوریه‌سازی کنند ولی موفق به انجام این کار نشدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به مبارزه با جنگ شناختی و رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی گفت: دشمن چنان جنگ‌روانی، شناختی و رسانه‌ای را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرد به‌طوری‌که خارج از فضای حقیقی و در فضای عموم طوری القا کردند که گویی جمهوری اسلامی در حال فروپاشی است.

عبدالله‌پور با بیان اینکه دوران بزن در رو به اتمام رسیده و دشمن در صورت ضربه نظامی به جمهوری اسلامی با پاسخی محکم مواجه می‌شود، تصریح کرد: دشمن به محض اینکه به کشور ضربه نظامی بزند 10 برابرش ضربه خواهد خورد که نمونه بارز آن را در دزدی نفتکش ایرانی توسط یونان شاهد بودیم.

وی نقش شناخت از ملت در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی را بسیار مؤثر دانست و افزود: امام راحل(ره) ملت ایران را شناخت و در دوران دفاع مقدس با همین مردم جنگ را در حوزه پشتیبانی و نیروی انسانی اداره کرد و به موفقیت رساند.

فرمانده سپاه قدس گیلان بسیج را بزرگترین تشکیلات مردمی در جهان معرفی کرد و گفت: مسئولان باید از ظرفیت بسیج و مردم استفاده کنند زیرا ساختار اداری موجود در کشور قادر به حل برخی مشکلات موجود در کشور نبوده و پاسخگوی نیازهای انقلاب در عرصه‌های مختلف نیست.

عبدالله‌پور افزود: اقدامات بسیج در حوزه کشاورزی دستاوردهای بسیار خوبی داشته است به‌طوری‌که با آموزش به 53 هزار کشاورز و شالیکار توانستیم 27 درصد افزایش سطح زیر کشت داشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت گیلان در حوزه تولید نهاده‌های دامی بیان کرد: بخش اعظمی از نهاده‌های دامی موجود در کشور وارداتی است که این امر منجر به افزایش قیمت این نهاده‌ها در کشور شده است لذا با کمک دانشمندان گیلانی موفق شدیم نهاده‌های دامی را تولید کرده و این توان را داریم تا نیاز کشور را در تولید نهاده‌های دامی برطرف کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه همواره انتقال برق به مناطق کوهستانی در کشور با مشکلاتی مواجه بوده، بیان کرد: همواره برای انتقال برق به کوهستان کشور مشکلی داشتیم ولی دانشمندان ما در گیلان تیر برقی را تولید کردند که با خودرو هم می‌توان آن‌را به مناطق کوهستانی منتقل کرد.

عبدالله‌پور با درخواست از مسئولان در خصوص بهره‌مندی از ظرفیت جوانان نخبه در عرصه فرهنگی گفت: در کشور جوانان بسیار نخبه‌ای در عرصه فرهنگی و اجتماعی داریم که سرشار از ایده‌های نو هستند و «پیاده‌روی اربعین» و سرود «سلام فرمانده» نمونه بارز آن بوده که باید از ظرفیت این جوانان استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha