کسب رتبه برتر کشوری توسط نمایندگی خون بند ناف جهاددانشگاهی سمنان
کد خبر: 4106603
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

کسب رتبه برتر کشوری توسط نمایندگی خون بند ناف جهاددانشگاهی سمنان

مدیر نمایندگی خون بند ناف جهاددانشگاهی استان سمنان از کسب عنوان رتبه سوم دفتر نمایندگی این استان در بین نمایندگی‌های خون بند ناف جهاددانشگاهی کشور خبرداد.

کسب رتبه برتر کشوری توسط نمایندگی خون بند ناف جهاددانشگاهی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محیا موسوی، مدیر نمایندگی خون بند ناف جهاددانشگاهی استان سمنان، 21 آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی لوحی از سوی دکتر ضرابی، مدیرعامل شرکت فن‌آوری بن‌یاخته‌های رویان جهاددانشگاهی کشور، نمایندگی خون بند ناف جهاددانشگاهی استان سمنان برای دومین بار در طول فعالیت ۹ و نیم ساله خود، توانست عنوان دفتر نمایندگی برتر کشوری را کسب کند گفت: تلاش در جهت اعتلای فرهنگ ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بند ناف، افزایش صد در صدی تعداد نمونه‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل از مهمترین معیارهای انتخاب دفتر نمایندگی برتر کشوری بوده است.

موسوی ادامه داد: پوشش‌دهی مناسب زایمان‌ها در سطح بیمارستان‌های استان، تعامل و برخورد مناسب مدیر و کارشناسان خونگیر با متقاضیان، رضایت متقاضیان از پاسخ دهی مناسب از دیگر معیارهای انتخاب دفتر نمایندگی برتر کشوری بوده است.

مدیر نمایندگی خون بند ناف جهاددانشگاهی استان سمنان از ذخیره‌سازی بالغ بر یک هزار نمونه خون بند ناف نوزادان در این استان خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ مراجعه و بیش از یک هزار نمونه از استان سمنان در بانک خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی ذخیره‌سازی شده است.

موسوی افزود: همچنین دو مورد کاندیدای پیوند استفاده از سلولها برای بیماری تالاسمی ماژور و فلج مغزی در استان سمنان داریم که در مراحل انجام آزمایشات اولیه به منظور استفاده از این سلولها هستند.

وی با اشاره به اینکه ارائه مشاوره پزشکی و اطلاع‌رسانی در خصوص کاربردها و مزایای سلولهای بنیادی خون بندناف به مراجعین محترم، برگزاری دوره‌های آموزشی پیرامون فواید ذخیره‌سازی خون بندناف برای مادران باردار و زوجین، برگزاری جلسات توجیهی برای کارمندان ادارات دولتی و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های جمعی و پخش بروشورهای آموزشی و ارائه خدمات مشاوره حضوری در تمامی مطبهای زنان زایمان و مطب‌های رادیولوژی از مهمترین اقدامات دفتر نمایندگی استان سمنان بوده است.

مدیر نمایندگی خون بند ناف جهاددانشگاهی استان سمنان از امکان ارائه تسهیلات بانکی مناسب به متقاضیان ذخیره‌سازی خون بند ناف در استان سمنان خبر داد و گفت: کسب عناوین نمایندگی برتر در کشور در سال ۹۷، مدیر نمایندگی خون بند ناف برتر کشور در سال ۹۵، بیشترین درصد رشد نمونه های فریز شده در سال ۹۵ و بیشترین درصد رشد ثبت قراردادهای اینترنتی در کشور در سال ۹۸ از جمله موفقیت ها و عناوین کسب شده توسط نمایندگی خون بند ناف جهاددانشگاهی استان سمنان در سطح کشور است.

انتهای پیام
captcha